Przez cały okres swojego istnienia koncern Coca-Coli produkował wyłącznie napoje bezalkoholowe. Teraz ma się to zmienić. W Japonii do sprzedaży trafił napój, który jest mieszanką japońskiej wódki shochu i smakowej wody gazowanej.
Nowe napoje amerykańskiego giganta będą serwowane w puszkach. Każdy z nich będzie występować w trzech różnych smakach, takich jak winogronowy, truskawki, kiwi czy też białej brzoskwini i zawierać będzie od trzech do dziewięciu procent alkoholu.
Prezes japońskiego oddziału Coca-Coli podkreśla, że jest to nowy rozdział dla całej firmy. Póki co, produkt ten będzie dostępny tylko w japońskich sieciach handlowych.
Przeczytaj także na Mambiznes.pl
- Zwolnili się z pracy i założyli biznes, który kupiła Coca Cola
- 10 najciekawszych start-upów z Japonii
- Koszulka imitująca mięśnie robi furorę
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl