Coca-Cola wprowadziła napój alkoholowy
Przez cały okres swojego istnienia koncern Coca-Coli produkował wyłącznie napoje bezalkoholowe. Teraz ma się to zmienić. W Japonii do sprzedaży trafił napój, który jest mieszanką japońskiej wódki shochu i smakowej wody gazowanej.
Nowe napoje amerykańskiego giganta będą serwowane w puszkach. Każdy z nich będzie występować w trzech różnych smakach, takich jak winogronowy, truskawki, kiwi czy też białej brzoskwini i zawierać będzie od trzech do dziewięciu procent alkoholu.
Prezes japońskiego oddziału Coca-Coli podkreśla, że jest to nowy rozdział dla całej firmy. Póki co, produkt ten będzie dostępny tylko w japońskich sieciach handlowych.
Przeczytaj także na Mambiznes.pl
- Zwolnili się z pracy i założyli biznes, który kupiła Coca Cola
- 10 najciekawszych start-upów z Japonii
- Koszulka imitująca mięśnie robi furorę
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Z miłości do biegów. Zrezygnował z kariery zawodowej w banku i prowadzi swoją fundację
-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen