Młodzi przedsiębiorcy stworzyli biznes, który podbił rynek zegarków

Jak stworzyć markę własnych zegarków i sprawić, by w rok podbiły one rynek? Jak prowadzić biznes gdy ma się dwadzieścia kilka lat? I wreszcie, czy precyzja musi dużo kosztować? O to wszystko zapytaliśmy dzisiaj duet MIUGO czyli Kasię i Patryka.

 

 

– Prowadzimy już ten biznes od ponad roku, prężnie się rozwijamy z miesiąca na miesiąc i właściwie realizujemy nasze marzenia, bo to są takie zegarki jakie zawsze chcieliśmy nosić – mówi Patryk Szczypek, współwłaściciel marki MIUGO.

MIUGO to polska marka, za którą stoi młode małżeństwo – Kasia i Patryk Szczypek. Produkowane przez nich zegarki mają łączyć minimalistyczną formę i design, z wysoką jakością mechanizmu i nierdzewną kopertą. Jak mówi Kasia, założenie było proste – zegarek dla każdego. Jednak początki wcale nie są łatwe, a duet MIUGO przyznaje, że czasami trudno im dojść do porozumienia jak wyglądać ma ostateczny produkt.

– Od nas wychodzi cała koncepcja odnośnie każdego szczegółu. Indeksy, wskazówki, kolory tarcz, kolory kopert, bransolet, pasków. Pamiętam taką sytuację, gdzie zanim doszło w ogóle do wypuszczenia tych zegarków, to jak je projektowaliśmy i zastanawialiśmy się co będzie ze sobą fajnie wyglądało, to miesiąc spędziliśmy nad tym, żeby ustalić jak będą wyglądały wskazówki – mówi Kasia Szczypek, współwłaścicielka marki MIUGO.

Podział ról jest prosty – Kasia odpowiada za stronę estetyczną, a Patryk za biznesową. Teraz w planach mają podbój zagranicznych rynków.

Justyna Smolińska

Komentarze

Adam

13 marca 2018 Odpowiedz

Gdzie jest wasza fabryka waszych zegarkow i wysokiej jakosci mechanizmu? Czy macie swoja fabryke czy to zwykla chinszczyzna z waszym logo?

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*