Młodzi przedsiębiorcy stworzyli biznes, który podbił rynek zegarków
Jak stworzyć markę własnych zegarków i sprawić, by w rok podbiły one rynek? Jak prowadzić biznes gdy ma się dwadzieścia kilka lat? I wreszcie, czy precyzja musi dużo kosztować? O to wszystko zapytaliśmy dzisiaj duet MIUGO czyli Kasię i Patryka.
– Prowadzimy już ten biznes od ponad roku, prężnie się rozwijamy z miesiąca na miesiąc i właściwie realizujemy nasze marzenia, bo to są takie zegarki jakie zawsze chcieliśmy nosić – mówi Patryk Szczypek, współwłaściciel marki MIUGO.
MIUGO to polska marka, za którą stoi młode małżeństwo – Kasia i Patryk Szczypek. Produkowane przez nich zegarki mają łączyć minimalistyczną formę i design, z wysoką jakością mechanizmu i nierdzewną kopertą. Jak mówi Kasia, założenie było proste – zegarek dla każdego. Jednak początki wcale nie są łatwe, a duet MIUGO przyznaje, że czasami trudno im dojść do porozumienia jak wyglądać ma ostateczny produkt.
– Od nas wychodzi cała koncepcja odnośnie każdego szczegółu. Indeksy, wskazówki, kolory tarcz, kolory kopert, bransolet, pasków. Pamiętam taką sytuację, gdzie zanim doszło w ogóle do wypuszczenia tych zegarków, to jak je projektowaliśmy i zastanawialiśmy się co będzie ze sobą fajnie wyglądało, to miesiąc spędziliśmy nad tym, żeby ustalić jak będą wyglądały wskazówki – mówi Kasia Szczypek, współwłaścicielka marki MIUGO.
Podział ról jest prosty – Kasia odpowiada za stronę estetyczną, a Patryk za biznesową. Teraz w planach mają podbój zagranicznych rynków.
Justyna Smolińska
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
Zegarki wyglądają bardzo fajnie, ja mam takie podobne marki Jordan Kerr teraz, ale może przy następnym zakupie rozejrzę się też za tym ;)