Jarosław Kuźniar chce zebrać 2 mln zł na swój nowy pomysł

Jarosław Kuźniar wraz z wspólnikami chcą na swój nowy biznes pozyskać 2,1 mln zł. Twórcy projektu Funwisher niezbędne do rozwoju środki zamierzają pozyskać dzięki crodfundingowi udziałowemu.

Zapisy na akcje firmy oferującej użytkownikom możliwość stworzenia personalizowanych życzeń wideo od top gwiazd i bohaterów znanych na całym świecie animacji ruszają 16 grudnia.

Biznes generuje już sprzedaż

Pomysłodawcy projektu potencjalnych inwestorów przekonują liczbami. Do tej pory Funwisher pozyskał ponad 11 tys. klientów, dzięki którym wypracował 1,2 mln zł przychodu. Na tą kwotę złożyło się 14300 sprzedanych filmów. Funwisher planuje pozyskać 2 100 000 zł, z czego 900 000 zł chce przeznaczyć na zakup nowych licencji i produkcję filmów urodzinowych oraz świątecznych. 200 000 zł mają kosztować prace nad ulepszeniem silnika platformy i dostosowaniem jej do potrzeb zagranicznych odbiorców. 1 mln zł spółka zamierza przeznaczyć na komercjalizację nowej oferty, co związane jest z działaniami budującymi rozpoznawalność marki i zasięg, pozyskiwaniem nowych klientów (lead generation) oraz rozwojem partnerstw i sieci sprzedaży B2B.

Przychody mają szybko rosnąć

Twórcy Funwishera prognozują w przyszłym roku przychody ze sprzedaży na poziomie blisko 2,9 mln zł. Plany zakładają wyprodukowanie około 30 000 filmów dla 20 000-25 000 klientów. Rok później przychody mają wynieść już ponad 4,3 mln zł, spółka szacuje też wypracowanie zysku na poziomie ok. 654 000 zł. Około 48 000 filmów ma trafić do ok. 30 000-40 000 zamawiających. Prognozy na lata 2022-2023 wynikają z poszerzenia oferty personalizowanych filmów dla dzieci oraz wejścia na rynek brytyjski.

Współpraca z Biedronką

Miesiąc temu twórcy projektu wynegocjował licencję na prawa do tworzenia personalizowanych filmów z udziałem bohaterów popularnej animacji Miraculous: Biedronka i Czarny Kot. Środki pozyskane z crowdfundingu posłużą na produkcję filmów urodzinowych, których premiera zaplanowana jest na Q1 2022. W trzecim kwartale 2022 roku zespół Funwisher chce przygotować filmy świąteczne z Biedronką.
Ponadto, spółka planuje zakup kolejnych licencji i przygotowanie na ich podstawie filmów urodzinowych i świątecznych. W Q1 2022 do portfolio postaci mają dołączyć Tomek i przyjaciele, Strażak Sam i Barbie. W kolejnych miesiącach, życzenia na platformie Funwisher po polsku i angielsku mają składać Smerfy, Trefliki oraz króliczek Bing. Plan na lata 2024-2026 zakłada dołączenie

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*