MamBiznes.pl

Nowy biznes Roberta Lewandowskiego dał 2,2 mln zł zysku

Pobieranie danych ...

Agencja mediowa Roberta Lewandowskiego pierwszy rok pełnej działalności zakończyła ze sporym zyskiem. RL Media, bo o tej spółce mowa — wypracowała 2,2 mln zł zysku netto.

Fot. FORUM/ hotoarena/Eisenhuth

Robert Lewandowski ma nosa nie tylko do strzelania bramek. Także w biznesie napastnik reprezentacji Polski ma dobre wyczucie, jak i gdzie lokować zarobione na boisku pieniądze. Jak wynika ze sprawozdania finansowego w KRS agencja mediowa RL Media, której współwłaścicielem jest gwiazdor zanotowała w ubiegłym roku 2,2 mln zł zysku netto. Firma zajmuje się realizacją kampanii wizerunkowych dla sportowców. Spółka rozpoczęła działalność na jesieni 2017 roku i właśnie wtedy Robert Lewandowski za pośrednictwem RL Investments kupił 49 proc. udziałów w RL Media. Pozostała część udziałów w spółce należy do Group One. Rok 2018 był pierwszym, w którym spółka działała pełne 12 miesięcy. Z kolei w 2017 roku wypracowała 281 tys. zł zysku.

Przeczytaj! Polak sprzedaje strzelający otwieracz na cały świat. „Miałem zero złotych na marketing”

Biznesy Lewego

Napastnik Bayernu Monachium w swoim biznesowym portfelu ma wiele innych inwestycji. W podobnej branży co RL Media działa firma Store9. Podmiot prowadzący działalność PR rozwija wspólnie z Żoną Anną Lewandowską. Najnowszym „dzieckiem” jest seria napojów izotonicznych dla osób aktywnych sygnowanych symbolem RL9pro.

Piłkarz jest twarzą produktów, które nie zawierają sztucznych barwników, ulepszaczy, czy konserwantów. Ze sprzedażą wystartowano na początku sierpnia, a w planach są kolejne produkty pod tą samą marką. Lewandowski jest także właścicielem akademii piłkarskiej, inwestuje w start-upy, ma udziały w firmie deweloperskiej LS Investments.

W 2018 roku gwiazda reprezentacji Polski znalazła się na 94. Miejscu na liście 100 najbogatszych Polaków przygotowanej przez tygodnik „Wprost”. Majątek wyceniony został na 353 mln zł. Wartość mediowa Roberta Lewandowskiego w ubiegłym roku szacowana była na 1 miliard złotych. Złożyło się na to 130 tys. publikacji prasowych.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Pobieranie danych ...