Polski start-up zebrał 400 tys. zł na pomysł holownika do roweru

Polski start-up 2Riders, którego produktem jest nowatorski Innowacyjny holownik rowerowy zebrał 400 tys. złotych w ramach kampanii crowdfundingowej.

Firma przeprowadziła emisję na platformie Forc.ee i nie była to pierwsza zbiórka. Przy poprzedniej emisji akcji 2Riders każdy inwestor zainwestował średnio 26,1 tys. złotych – to najwięcej na polskim rynku. Przy nowej emisji kwota była jeszcze wyższa, wyniosła ok. 36,4 tys. złotych.

W niespełna 6 tygodni 2Riders zakończył emisję uzupełniającą z pulą 800 akcji w ramach serii C za pośrednictwem platformy Forc.ee. Start-up zarejestrowany jako Prosta Spółka Akcyjna (PSA) zebrał 400 tys. złotych, które zostaną przeznaczone na dopracowanie finalnej wersji linkowego holownika rowerowego, który odmieni oblicze rodzinnych wycieczek.

 

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*