Polski start-up zebrał 400 tys. zł na pomysł holownika do roweru
Polski start-up 2Riders, którego produktem jest nowatorski Innowacyjny holownik rowerowy zebrał 400 tys. złotych w ramach kampanii crowdfundingowej.
Firma przeprowadziła emisję na platformie Forc.ee i nie była to pierwsza zbiórka. Przy poprzedniej emisji akcji 2Riders każdy inwestor zainwestował średnio 26,1 tys. złotych – to najwięcej na polskim rynku. Przy nowej emisji kwota była jeszcze wyższa, wyniosła ok. 36,4 tys. złotych.
W niespełna 6 tygodni 2Riders zakończył emisję uzupełniającą z pulą 800 akcji w ramach serii C za pośrednictwem platformy Forc.ee. Start-up zarejestrowany jako Prosta Spółka Akcyjna (PSA) zebrał 400 tys. złotych, które zostaną przeznaczone na dopracowanie finalnej wersji linkowego holownika rowerowego, który odmieni oblicze rodzinnych wycieczek.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością