Wino premium z woreczka pomysłem na biznes
Wszyscy znamy soczki i musy owocowe dla dzieci pakowane w wygodnych zakręcanych woreczkach. Twórcy marki Nuvino postanowili wykorzystać to samo rozwiązanie w produktach dla dorosłych. W bezpiecznych torebkach pomysłodawcy zapakowali wina kategorii premium.
Lekka, nietłukące torebka nie wymaga korkociąg do otwierania i jest idealna do wykorzystania w dowolnym miejscu. Do zakupu oprócz przyjaznej formy opakowania zachęcić ma także przejrzysty i lekki design. – Nuvino można spożywać dowolnym miejscu i czasie. Jeden kieliszek na raz – od kameralnych spotkań jak pikniki czy wyjazdy golfowe do większych zgromadzeń, takich jak koncerty na świeżym powietrzu czy imprezy sportowe – mówi Jason Carignan, Prezes Miravante Brands LLC, firmy, która opracowała nową markę.
Termin przydatności do spożycia trunku wynosi 12 miesięcy. Pod marką Nuvino dostępne są obecnie 4 smaki z Włoch, RPA, Argentyny i Australii. Za pojedyncze opakowanie trzeba zapłacić 3,99 dol.
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
-
Odkryli metodę przyspieszającą rozwój leków przeciwnowotworowych. Czyli o startupie biotechnologicznym założonym przez kobietę
a wino "Dzban"? leśny czy owocowy to polski produkt