Wino premium z woreczka pomysłem na biznes

Wszyscy znamy soczki i musy owocowe dla dzieci pakowane w wygodnych zakręcanych woreczkach. Twórcy marki Nuvino postanowili wykorzystać to samo rozwiązanie w produktach dla dorosłych. W bezpiecznych torebkach pomysłodawcy zapakowali wina kategorii premium.


Lekka, nietłukące torebka nie wymaga korkociąg do otwierania i jest idealna do wykorzystania w dowolnym miejscu. Do zakupu oprócz przyjaznej formy opakowania zachęcić ma także przejrzysty i lekki design. – Nuvino można spożywać dowolnym miejscu i czasie. Jeden kieliszek na raz – od kameralnych spotkań jak pikniki czy wyjazdy golfowe do większych zgromadzeń, takich jak koncerty na świeżym powietrzu czy imprezy sportowe – mówi Jason Carignan, Prezes Miravante Brands LLC, firmy, która opracowała nową markę.

Termin przydatności do spożycia trunku wynosi 12 miesięcy. Pod marką Nuvino dostępne są obecnie 4 smaki z Włoch, RPA, Argentyny i Australii. Za pojedyncze opakowanie trzeba zapłacić 3,99 dol.

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Komentarze

ree

20 listopada 2014 Odpowiedz

mamy wystarczajaco duzo benzenu z innych plastikow, teraz nam kolejne chca zafundowac

he?

1 maja 2016 Odpowiedz

a wino „Dzban”? leśny czy owocowy to polski produkt

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*