Jak to się stało, że najlepsze narty na świecie są produkowane w Gdyni? Czy prowadzenie ośrodka narciarskiego w polskich górach to łatwy biznes? Ilu Polaków wyjeżdża co roku w Alpy i dlaczego wielu woli na wyjazdy zorganizowane? Jak się zbiera 1 mln zł na wyprawę narciarską? No i dlaczego góry są cudowne, a śnieżny biznes trudny?
O tym w kolejnym odcinku Pulsu Biznesu do słuchania opowiadają: Janusz Borowiec, prezes Majesty, Gaweł Brzeski, szef ośrodka Wierchomla Dwie Doliny, Michał Rembiewski, założyciel Zero Gravity i Andrzej Bargiel, narciarz ekstremalny. Do słuchania w Twojej aplikacji podcastowej (np. Lecton) i na pb.pl/dosluchania
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Przegląd pomysłów na biznes grudnia
- Polak sprzedaje sprzęt wspinaczkowy na cały świat. „Nasze czekany atakowały K2 oraz Nanga Parbat”
- 6 pomysłów na zimowy biznes
Grzegorz Nawacki