Ranking kont firmowych

Telewizja Mango24 kończy działalność. Kultowy kanał generował duże straty

Chyba nie ma w Polsce osoby, która choć raz nie natrafiła na kanał telezakupów Mango24. Okazuje się, że po blisko 20 latach nadawania kanał zostanie zamknięty. Jak ten biznes kręcił się w ostatnich latach?

Garnki, odkurzacze, patelnie, gadżety do domu, ogrodu czy warsztatu. Przez lata w telewizji Mango24 przewinęło się tysiące produktów, które kusiły klientów specyficzną formą prezentacji i sprzedaży. Według informacji miesięcznika „Press” właściciele kanału podjęli decyzję o wstrzymaniu nadawania.

Jak podaje „Press” abonenci jednej z telewizji kablowej otrzymują powiadomienia, w których zawarty jest komunikat o zakończeniu nadawania kanału Mango24. Telewizja telezakupowa wstrzyma emisję programu od 1 sierpnia. Mango24 rozpoczęła nadawanie 18 lat temu. Po 5 latach funkcjonowania telewizja sprzedażowa została przejęta przez TVN, by następnie trafić w ręce spółki Studio Moderna Polska. Według danych opublikowanych przez „Press” właściciel kanału Mango24 zanotował w 2018 roku spadek(w porównaniu do 2017) przychodów o 46,7 mln zł do poziomu 17,3 mln zł. Biznes wygenerował stratę na poziomie 3,1 mln zł.

Warto dodać, że Mango to nie tylko kanał telewizyjny, ale także sklep internetowy. Pod domeną Mango.pl dostępnych jest tysiące produktów z kategorii: kuchnia, sypialnia, dom i ogród, moda i uroda, sport i zdrowie. Przeczytaj także:

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Annnaaa 4 lip 2020 (14:48)

I dobrze. Takiego zawyżania cen nie spotyka się często w dobie konkurencji. Z założenia mogli wyłącznie generować straty