
gregorz111
Użytkownik-
Zawartość
25 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralO gregorz111
-
Ranga
Początkujący
-
Caterina ma rację :)
-
Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
temat odpisał gregorz111 na sylwia4012 w Reklama i Sprzedaż
SMS - tak. A te inne działania to np. punkty lojalnościowe i rabaty dla stałych klientów. -
Nie słyszałem nigdy o pokryciu kosztów studiów. Ale zawsze warto poszukać, być może znajdziesz odpowiedni dla siebie program.
-
Na pewno jeszcze nie we wszystkich miejscach można płacić kartą, ale jest coraz więcej takich sklepów. Myślę, że za parę lat wszędzie będzie można płacić kartą.
-
Jeśli są gdzieś niższe stawki, to zawsze warto zmienić firmę. W przyszłości będą to duże oszczędności dla zakładu.
-
Jakie kroki można podjąć w takim przypadku? Jak udowodnić winę sprawcy?
-
Reklama tv powinna się sprawdzi, np. zrobiona przez http://aimart.pl/reklama-tv.html. Ale pod warunkiem że będzie ciekawa, ludzie nie lubią nudnych i nachalnych reklam. Możesz też pomyśleć o reklamie w internecie lub w lokalnej gazecie.
-
Jakie żarowki kupować, które najmniej męczą wzrok? Czy zwykłe żarówki jarzeniowe będą dobrym rozwiązaniem?
-
Czy taką chłodnie kupowac w Polsce czy lepiej sprowadzić z zagranicy?
-
Każda reklama jest dobra, ale reklama typu film promocyjny jest jedną z najlepszych. Nadaje się ona praktycznie do zareklamowania każdego produktu lub usługi
-
Pomyśl o ociepleniu domu styropianem, powinno to przynieść duże oszczędności na ogrzewaniu. Rachunki za ogrzewanie mogą być wysokie, więc warto pomyśleć o oszczędnościach.
-
Na jaki zysk może liczyć wspólnik, który się zdecyduje na to przedsięwzięcie? Proszę podać więcej informacji na temat.
-
Przepisy bhp mówią, że pracownikom powinna być zapewniona odpowiednia temperatura w miejscu pracy. Więc klimatyzatory na pewno by się przydały w biurze.
-
Kalendarz jest mi bardzo przydatny na co dzień, dlatego muszę mieć przynajmniej jeden. Bez kalendarza trudno zaplanować pewne sprawy.
-
Można organizować szkolenia, ale tylko takie które są naprawdę potrzebne pracownikom i firmie. Nie ma sensu organizować szkoleń na siłę, które nic nie wnoszą.