mladen

Użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O mladen

  • Ranga
    Początkujący
  1. Jeżeli nie wiesz jak zabrać się za realizację Twojego marzenia weź udział w konkursie i wygraj świetne warsztaty coachingowe, które pozwolą Ci zacząć dobrze funkcjonować!
  2. Z warszawskich biur dobrym i sprawdzonym jest QualityDot. Oni mają siedzibę na Środkowej. Na rynku długo, klientów dużo, kontakt bardzo dobry. I jak zmienisz biuro to przy przejściu możesz wyrwać jakieś zniżki.
  3. Zobaczcie sobie na taki alkomacik. Dosyc tani a zawsze da jakąś informacje.
  4. jeżeli kogoś interesuje centrum Warszawy, to ma bardzo dużą salę na Nowym Świecie w postaci Imperii. Może kogoś zainteresuje:)
  5. Macie jakąś sprawdzoną firmę gdzie wynajmujecie auta na wyjazdy służbowe? Jesli tak to podrzućcie coś ciekawego. Mi znajomy przysłał dzisiaj taką stronkę . czy ktoś zna i miał już od nich samochód?
  6. Zobaczcie sobie na tą salę w samym centrum Warszawy. Myślę, że może się przydać.
  7. Zawsze można poszukać firmy typu QualityDot. Projektują fajne loga, szybko przesyłają projekty i jest nad czym dyskutować.
  8. dlaczego zdecydowanie unikasz?
  9. wystarczy poszukać w necie i opcj iwylewa sie mnóstwo
  10. Witam czy ktoś z warszawiaków miał stycznosć z QualityDot ? Chce wystartować z własnym biznesem i poszukuje czegos hmm bym powiedzieł "kompletnego" zeby nie jezdzić z miejsca na miejsce. Wpadłem na nich jak szukałem biura ksiegowego i okazało sie ze mają też biura wirtualne. Jak ktoś może pomóc to będę wdzięczny. Pozdrawiam.
  11. witam was ostatnimi czasu mocno znasatanawiam sie jak dotrzec do moich klientów w internecie. FanPage i AdWords jakoś mnie nie przekonują. Pomyślałem o czymś innym a a mianowicie o wydawaniu e-gazetek reklamowych - coś w stylu e-biuletynów. Co o tym myślicie? Prowadził ktos z was podobną formę reklamy i promocji? jest to na pewno tańśze rozwiązanie niż drukowanie ulotek, a moze byc skuteczniejsze..co do narzędzi jak to zrobić to jest tego sporo. MYśle nad pressmo.pl wiec jak możecie to zajrzyjcie i oceńcie jak to sie przełoży na praktyke. z góry dziekuje
  12. nie wiem, jednak decyzja o tym czy ma być to księgowość internetowa czy normalne biuro rachunkowe wcale nie jest taka hop siup. Przede wszystkim czy mnie stac na biuro, a jak nie to czy sam ogarne te wszystkie papiery. Początkowo wydawało mi sie ze tak i sam prowadziłem księgowosc i do momentu kiedy firma była mała wszystko było ok, ale jak juz zacząłem ją powiększać to byłą masakra...sama kadrówka mnie zjadła wraz z całym wolnym czasem. Oddałem księgowość do Obslugi Księgowej bo zwyczajnie w świecie nie byłem w stanie sobie z tym poradzic, poza tym nie miałem czasu na prowadzenie biznesu bo siedziałem w papierach a na hali działy sie cuda.. dlatego kalkulowac kalkulowac i jeszcze raz kalkulowac czyt sie bbawic samemu w księgowoć nawet w Internecie czy oodać to w outsourcing
  13. jak masz małą firmę to Ci sie nie opłaca, ale przy większej nie bawiłbym sie w samodzielną księgowość - strata czasu. Jak rozkręcłem moją firme to robiłem wszystko sam, ale teraz jak zatrudniam ponad 20 pracowników to wszystką księgowość robi mi KLK. Mam kłopot z głowy i moge skupic sie na zarabianiu pieniędzy a nie walką z papierami. tym bardziej ze samyt sprawy kadrowo-płacowe przy tylu ludziach pochłaniają duzo czasu.
  14. W składaniu wniosków o uzyskanie kredytu jest też ważne ich odpowiednie przygotowanie, choć wiadomo, że w zdecydowanej większości chodzi o zdolność kredytową. Jednak w wielu przypadkach można było dostać kredyt a mimo wszystko przychodziły odmowy. Dlatego w takich sprawach można korzystać z biur które takimi zajmują się doradztwem kredytowym - zawsze to większa szansa na kredyt.
  15. ja obniżyłem koszty prowadzenia działalności gospodarczej kiedy zamiast zatrudniać swoich księgowych i płacąc im po 3 tyś złotych miesięcznie, oddałem księgowość i sprawy płacowe i kadrowe pod opiekę biura rachunkowego z warszawy - dokładnie CKD Hetman. Koszty spadły mi o 40% - w sensie pensje, wykorzystanie pomieszczeń, prąd, opłaty, zusy itd. Aha i jeszcze zrobiłem to, że wymieniłem żarówki we wszystkich pomieszczaniach na energooszczędne i na prądzie też czuje ulgę, później zacząłem sprawdzać gdzie moi pracownicy dzwonią z telefonów służbowych i miesięcznie wyszło ok 1000zł oszczędności na telefonach!!