MartynaZa

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O MartynaZa

  • Ranga
    Początkujący
  1. Dokładnie tak. Nie zawsze jest też możliwość by wozić/nosić ze sobą tradycyjny fotelik. Czasami zdarzało mi się jechać do rodziny z dzieckiem pociągiem a na miejscu już miałam do dyspozycji samochód. Jechać z fotelikiem 8 godzin pociągiem to niezbyt fajny pomysł. Jeszcze z przesiadkami.
  2. Wybierz produkt od Hormanna. Oni mają cepłe bramy segmentowe. Chyba nawet mają odpowiednią serię, która ma podwyższone parametry. Jest na pewno grubsza od takich tradycyjnych. A napęd to wygoda. Szczególnie jak wybierzesz grubszą i przez to cięższą bramę to napęd sporo ułatwia przy otwieraniu. Podziękujesz zimą siedząc w ciepłym aucie ;)
  3. Ten Smart Kid Belt wydaje się być ciekawym rozwiązaniem. Widziałam artykuł o nim na stronie chyba Auto Świat. Całkiem ciekawie opisali to rozwiązanie. A sam pas to obecnie idealne rozwiązanie w momencie, gdy poruszasz sie z dzieckiem w dużym mieście niekoniecznie swoim autem. Taksówka/uber obecnie nie musi zapewniać fotelika a nie wyobrażam sobie noszenia ze sobą fotelika przez cały czas. Taki pas staje się idealnym rozwiązaniem w takim przypadku.
  4. Jeżeli nie podstawka to Smart Kid Belt ;) To takie nowe rozwiązanie w postaci pasa a właściwie nakładki na oryginalny pas bezpieczeństwa jaki masz w samochodzie. Skraca wysokość mocowania pasa, by szedł bezpiecznie od ramienia a nie przez głowę/szyję jak to mogłoby się zdarzyć przy tradycyjnym użyciu. W testach zderzeniowych Pimotu wypadł całkiem ciekawie.
  5. InvoiceDigitizer doskonale współpracuje właśnie z RESET 2. To bardzo dobre połączenie programów, które znacząco zwiększa wydajność wprowadzania danych księgowych. A to zawsze jest "wąskie gardło" każdego biura rachunkowego czy też działu księgowego.
  6. MartynaZa

    Maroko

    No w Maroko na brak słońca i ciepła raczej nie będziecie narzekać. Fajne miejsce do poznania klimatu afryki. Chociaż może to jeszcze nie jest taka typowa afryka ale to jednak juz inny kontynent i inny klimat. Też jestem ciekawa czy jedziecie sami czy z jakimś biurem. Biuro wydaje mi sie najbardziej sensownym rozwiązaniem na taki wyjazd. Sama bym jednak nie jechała do Maroka.
  7. I jak po rozmowach z firmą? Jakie efekty i czy najważniejsze - podpisaliście umowę :) Jestem ciekawa jakie wrażenia masz po rozmowie z firmą i czy oprogramowanie InvoiceDigitizer spełniło Twoje oczekiwanie.
  8. Nie znałam tego szlaku. Muszę się wybrać i zobaczyć jak takie domy wyglądają. I na pewno porobię zdjęcia by mieć pełno materiału jako inspirację na przyszłość. Pewnie wiele wpadnie mi w oko. No i to dowód, że takie domy są trwałe, skoro stoją tak długo. Przecież jest wiele różnych kościółków, które stoją wiele lat i raczej mało z nimi się robi.
  9. Całkiem ciekawe jest to rozwiązanie. Szczególnie przydatne w biurze rachunkowym. Widziałam ile w grudniu im się dokumentów przewala przed wprowadzeniem. Każdy na koniec roku szuka kosztów i zarzuca biura fakturami. InvoiceDigitizer pozwoliłby na pewno na dużo szybsze i sprawniejsze dodawanie dokumentów do systemu. I pewnie klient dużo szybciej wiedziałby jakie koszty już ma i ile może sobie jeszcze odliczyć :)
  10. Bezpieczeństwo jest najważniejsze. Tu nie ma żadnych dróg na skróty. Pogadaj z nimi, niech Ci pokażą co i jak. A może zainteresuje Cię też usługa skanowania i wprowadzania dokumentów przez nich? Wtedy ta usługa ma 100% skuteczność wprowadzania i do tego wszystko dzieje się po stronie producenta. Ty zyskujesz na czasie.
  11. InvoiceDigitizer to chyba to samo co http://elementia.pl prawda? Słyszałam o tym rozwiązaniu i zastanawiam się na ile to jest wydajne. Wprowadzanie faktur to w każdym biurze najwęższe gardło, że tak to nazwię.
  12. Z chęcią się dowiem co to za firma. Może znam, bo trochę już rynek poznałam. Z tego co wiem, to efekt "trzeszczenia" występuje w pierwszych latach, jak bele osiadają. Później jest już spokój. I nie jest to jakiś duży hałas. Pewnie strzelający ogień w kominku będzie głośniejszy :)
  13. Dla wielu osób budowa domu innego niż murowany nie ma sensu. Sama nie wiem skąd bierze się taki negatywny stereotyp, że domy drewniane są gorsze. W górach wytrzymują halny, na mazurach też nieźle wieje i jest niewątpliwie zimniej, niż np. na zachodzie kraju. Więc skąd taki mit? Mi osobiście bardzo podobają się domy z bala. Co prawda klimat góralski tak średnio mi pasuje ale już domki typowo mazurskie lub kaszubskie chaty jak najbardziej. Taki dom nie tylko wygląda dobrze (moim zdaniem oczywiście) ale ma niesamowity klimat we wnętrzach. To coś, czego nie udało się osiągnąć w domach murowanych. Mieszkaliście kiedyś w domu drewnianym?
  14. Inwestycja zwraca się średnio w okolicy 5-8% rocznie, więc całkiem sensownie. Wkład dla niektórych może być problemem, inni miewają mieszkania po rodzinie itd. :) Bezpieczny wynajem też jest możliwy, bo wszystko zależy od tego komu i jak to wynajmiemy. Mieszkanie we Wrocławiu można wynająć korzystając np. z firmy zarządzającej nieruchomościami DJN. Oni biorą na swoje barki poszukiwanie najemców (wynajmuj ą studentom pokoje), pilnowanie płatności i odpowiedniego stanu nieruchomości. Wynajem jest ubezpieczony i właściwie właściciel lokalu sprawdza tylko czy przelew doszedł. Prosto i przyjemnie.
  15. Moim skromnym zdaniem tylko biuro księgowe. Samodzielnie przez net niby jest innowacyjne itd. ale pamiętajmy o tym, że samodzielnie wprowadzając mamy pełną odpowiedzialność za to co robimy. Jak US do czegoś się przyczepi, to będzie tylko nasza wina. Jak skorzystamy z zewnętrznego biura (własna księgowa raczej na początku to za drogie rozwiązanie) to mamy większą pewność dobrego i bezbłędnego rozliczenia. Do tego takie biura powinny mieć ubezpieczenie na taki wypadek. Osobiście preferuje właśnie takie rozwiązanie i takie też mamy u siebie. Biura ciągle się dokształcają (a prawo się zmienia), inwestują w narzędzia. To dla nich biznes, więc muszą. A dla nas to byłby niepotrzebny nakład pracy. Kiedyś w naszym biurze księgowym zanosiło się faktury, czekało na wprowadzenie danych, rozmawiało z księgową o różnych problemach. Teraz etap wprowadzania danych wygląda tak, że wkładają faktury w skaner i mają z automatu dane w systemie. Rewelacja. Robi to oprogramowanie InvoiceDigitizer. Etap wprowadzania faktur, paragonów jest właściwie pominięty. Jest szybciej, dokładniej. Po prostu wydajniej. Dla każdego.