janko78

Użytkownik
  • Zawartość

16
  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O janko78

• Ranga
    Początkujący
  1. Jestem właścicielem smażalni ryb. Zmieniałem kilka razy dostawców. Obecnie kooperuję z hurtownią ryb morskich Luxfish. Jestem bardzo zadowolony z uczciwego dostawcy. Ryby są zawsze świeże, smaczne i na czas dostarczane.
  2. Firma http://www.madejpak.pl fachowo zajmuje się sprzedażą poziomych oraz pionowych maszyn pakujących. Są oficjalnym dystrybutorem maszyn włoskiej firmy GSP.
  3. Jeśli szukałbyś dobrej jakości przewodów paliwowych lub hamulcowych, to polecam bezpośrednio u producenta Przewody-paliwowe. Dbają o jakość swoich produktów. Obsługują sprawnie i terminowo.
  4. Już 3 raz ogłaszaliśmy przetarg na firmę sprzątającą. Poprzednie dwie się nie sprawdziły. Obecnie wygrała przetarg firma www.somi.pl. Urząd od momentu ich zatrudnienia wygląda zupełnie inaczej. Jest tak czysto, że można przeprowadzać test białej rękawiczki.
  5. Pracuję w Niemczech od kilku lat. Przynajmniej raz w miesiącu przyjeżdżam na 3 dni do żony i dzieci. Zawsze muszę na określoną godzinę wrócić do pracy. Dlatego jeżdżę z zaufanym przewoźnikiem www.marcinbus.pl, który ma stale sprawny samochód i jest bardzo punktualny.
  6. W folie pakowne zaopatruję się u www.zgrzewaniezfolii.pl. Realizują zamówienia błyskawicznie i zawsze świetnie doradzą. Zamawiam folie pakowne z nadrukiem. Super sposób na reklamę, a koszt minimalny. Materiały bardzo dobrej jakości.
  7. Polecam usługi firmy www.techgrafq.pl. Wysoka jakość produktów, połączona z unikatową estetyką oraz zorientowaniem na spełnienie konkretnych potrzeb i oczekiwań to cechy, które ich wyróżniają. Dysponują nowoczesnym sprzętem, w tym centrum obróbczym CNC. Doradzają w zakresie aranżacji oraz wdrażają innowacyjne rozwiązania techniczne. Solidny kontrahent.