Marcinek

Użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Marcinek

  • Ranga
    Średniozaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. zgadzam się z tobą w 100 procentach, takie formy gadżetów reklamowych i reklamy jest ważny i wciąz dobrze tolerowany wśród klientów. gadety mogą być teraz przeróżne, od nośników pamięci, czapeczki czy jakieś małe urządzenia biurowe na usb, ostatnio robiliśmy wlaśnie takie spersonalizowane drobiazgi, polecam firmę fabryka rekloamy, która oprócz gadżetów i materiałów reklamowych wykonuje również inne rodzaje reklamy tradycyjnej wewnętrzenej jaki outdoorowej.
  2. oczywiście, że się z tobą zgadzam. nie należy się skupiać tylko i wyłącznie na jednej formie reklamy. nie można wykupić tylko i wyłącznie bilbordów wielkoformatowych na obrzeżach miasta. na początku warto przede wszystkim się zastanowić do kogo kierujemy swoje produkty czy daną kampanie. co teraz i w jaki sposób chcemy promować. to jest najważniejsza i zarazem najtrudniejsza część w całym procesie reklamowania produktu lub usługi :) ja jestem zwolennikiem wsparcia ze strony profesjonalistów, polecam wam kontakt do tej grupy http://frwarszawa.pl/zamowienie-online/, możecie się łatwo zorientować o co chodzi jak z nimi pogadacie! dlatego polecam wam się zgłosić do kogoś kto wie co robi a nie tylko specjalizuje się w jedynm typie reklamy i zawsze działa według tego samego schematu :) no i nie można zampomnieć teraz o facebookach, instagramach i innych tweeterach, bo to też bardzo ważne. ale nie jestem zwolniennikiem by ktoś to za nas robił. to wy znacie swoj produkt i branżę. jasne, pytajcie specjalistów jak pisać posty do waszych klientów, ale raczej piszcie je sami...
  3. zdecydowanie, teraz reklama w internecie jest trudna. większość z nich są nachalne i nieciekwe. internauci je przełączają i pomijają co w efekcie oznacza że my wyrzucamy pieniądze w błoto. dlatego lepiej jest zaangażować się w pisanie blogów eksperckich które rzeczywiście zainteresują i odpowiedzą na stawiane przez użytkownika potencjalnego klienta pytania i nurtujące sprawy. http://frwarszawa.pl/fotoblog/ no i do tego tradycyjna reklama która wskazuje gdzie jest lokal, sprawie że wystrój mniejsca jest ciekawszy i oryginalny. fajnie pomaga firma fr warszawa, doradzają co jest będzie optymalnym rozwiązaniem dla danej firmy czy promocji danego produktu.
  4. no teraz to bardziej trzeba celować w lepsze gadżety, które będą użytkowane i klient się może do nich przywiżać. polecam ci skonsulotwać się z firmą fr warszawa, oni mogą ci fajnie doradzić i pomóc wykonać dobre reklamówki. http://frwarszawa.pl/stojaki-reklamowe-materialy-pos/, z tego co się orientuje, to teraz najbardziej modne i przydatne są reklamówki typu pendrive, power bank czy nawet ekologiczne torby, takie na ramie. nie mysle tutaj o torbach na zakupy :) tylko bawełna czy lniane w kolorach naturalnych z jakimś ciekawym wzorem, grafika czy coś w ten deseń.
  5. to wszystko zależy od tego jaką masz firmę jaki masz produkt :) ja prowadzę salon fryzjerski z dziewczyną w spółce która jest kosmetyczną. jedna częśc to mój salon, druga część to jej salon kosmetyczny. mamy też mały sklep z artykułami profesjonalnymi do pielęgnacji włosów i kosmetyki ciekawe. No długo się zastanwiałysmy czy inwestować w jakieś gadżety. ja bywam na rożnych kursach i wstawiamy się równiez na targach i mamy oczywiście różne standy, materiały typu wizytówki, (które nam robi zaprzyjaźniona firma fr warszawa, polecam zresztą jak ktoś by szukał http://frwarszawa.pl/stojaki-reklamowe-materialy-pos/ ulotki z promocjami, robimy różne czasowe promocje. i również ostatnio też zainwestowałysmy) w gadżety z filcu. dziewczyny lubią takie rzeczy i fajnie to się sprawdza. I torby też można tanio promocyjne fajne uszyć i stałym klientką proponować do wyboru, torby z kosmetyczkami z małym logo naszego salonu itp. pomysłów jest wiele i to się zwraca :)
  6. jak teraz piszesz o tych kredowych pisakach to od razu mi się przypomina taki potykacz przed jedną knajpą, który mnie rozwalił z napisem: Sorry, don't have Wi-Fi. Talk to each other! oddaje charakter i atmosferę tego miejsca, taka powinna być reklama. Same potykacze mnie dosyć drażnią, bo czasem zabierają miejsce na chodniku, ale ogólnie często też pomagają w dotarciu do lokalu czy punktu usługowego, który nie jest za rogiem, lub w bocznej oficynie
  7. współpracuje ostatnio z firmą Fabryka Reklamy oni robią reklamy w sumie dla całej Polski, firma ma siedzibę w Warszawie i w Łodzi z tego co się orientuję, ale są mobilni. realizują mi reklamy wielkopowierzchniowe i jestem pod wrażeniem profesjonaliści tej firmy, więc jak ktoś szuka kogoś, kto ma indywidualne podejście do klienta to ich polecam. zresztą mają podpisane umowy z dużymi znanymi firmami, zainteresowanych odsyłam do źródła: http://frwarszawa.pl/druk-wielkoformatowy-...ielkoformatowe/
  8. potrzebuje szyld o wymiarach około 4 metrów na 80 cm, z napisem drogeria kosmetyki,doradźcie jaka technika byłaby lepsza? czy reklama świettlna czy może poświetlane litery 3D ? źródło
  9. każdy się tutaj zgodzi ze mną, że jak poważnie podchodzisz do swojego biznesu to potrzebuje wsparcia ze strony ludzi, którzy profesjonalnie zajmują się tematem promocji. Polecam http://frwarszawa.pl/tablice-szyldy-reklamowe. realizowała mi firma szyldy nad moim punktem usługowym. profesjonalnie. szczegóły dla chętnych na priv.
  10. w ramach kredytów polecam równiez zwrócić uwagę na pozycję mbanku, czy ktoś może więcej powiedzieć w tym temacie ? https://www.mbank.pl/firmy/kredyty/kredyt-w-rachunku/
  11. Stałe słowa: TO ZALEŻY... jesli ktoś Ci powie; weź TO, bo TO zawsze działa, to robi Cię w bambuko.. Typ reklamy zawsze zależy od typu działalności, regionu działalności - jego wielkości. Zobacz sobie tutaj ile jest rodzajów reklamy, które jeszcze się dzielą na kolejne rodzaje produktów. Każde ma swoją indywidualną charakterystykę. Serio, zbadaj dobrze temat, zanim wydasz kasę. Z poligrafii możesz zobaczyć tu ile jest różnych sposób na reklame. Pamiętaj, że ulotki bardziej się sprawdzaja w lokalnym terenie. Zależy od tego jak będziesz dystrybuował te ulotki. Nawet jeśli będziesz wysyłał produkty w Polskę, to do paczki możesz wrzucić ulotkę, czy kalendarz czy cos. Pamiętaj, żeby bylo ciekawie - kreatywnie! Bez pomysłu dobrego, to każda reklama może być słaba. A reklama dobrze zaprojektowana i ciekawa - na serio może odnieść sukces i zwrot z inwestycji może powalić. Mam nadzieję, że zaszczepiłem w Tobie trochę pomysłów. Pozdrawiam i powodzenia w biznesie.
  12. Hej, to że myślisz o czymś mniej oklepanym jest świetnym info, aż chcę sie odpisać. Pamiętaj, że gadżet może być NIBY oklepany, a jednak nie. Przykład. Kubek ? Niech zmienia barwę od ciepła.. Kalendarz ? Ostatnio robiłem taki dla zielarni, gdzie na każdym tygodniu było "zioło tygodnia" napisane - styczeń - coś przeciw przeziębieniom itp, od marca "szykowanie formy na lato" i zioła polecane przy zrzucaniu zbędnych kilogramów. Nie mam jego fotki, ale to mniej więcej na takim standardowym szablonie było robione i wyszło super F Także wiesz, pomyśl o czymś kreatywnym i możesz coś niby nudnego zamienić w cos ciekawego.
  13. na pewno ci pomogą z takim zamówieniem dwustronnych wizytówek w opak druk http://www.opakdruk.pl/index.php?id=etykiety, ja u nich zamawiałem niestandardowe wizytówki wypukłe i dodatkowo o innym kształcie niż prostokątne. Mają fajnych grafików i szybko realizują zamówienia. Jak jesteś z innej częście kraju to możesz poprosić o dostarczenie zamówienia kurierami. Sprawnie im to idzie.
  14. ja polecam firmę taxcare http://taxcare.pl/, korzystamy w firmie od 2 lat z ich usług i jesteśmy zadowoleni. Nie mieliśmy z nimi żadnych problemów (odpukać), na czas, profesjonalnie, szybko.
  15. na pewno social media, na pewno ulotki oraz jakiś ładny szyld przed wejściem. jeżeli to masz lokal w mieście gdzie jest rozgłośnia radiowa to warto również zainwestować w tam w reklamę. Raczej unikałbym reklamowania się w lokalnej tv. Sadzę że jest mniej skuteczna i do mniejszej grupy ludzie trafia taka reklama. ze swojej strony mogę polecić firmę, która znam i współracowałem: fabryka reklamy. Chętnie doradzą Ci, jak zareklamować i gdzie swoją firmę frwarszawa.pl