Karolla_opakowania

Użytkownik
  • Zawartość

5
  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Karolla_opakowania

• Ranga
    Początkujący

Contact Methods

• Website URL
    Array

Profile Information

1. Czy ktoś z Was, może z własnej strony opisać jak to faktycznie wygląda ??? przeczytałam całą tą stronę ... mniejszyzus ... no i brzmi zachęcająco ... co nie zmienia faktu, że obawiam się jakiś kontroli, albo innych wizyt, w których nie będę umiała się wytłumaczyć ;/ bo w temacie składek i us jestem mega zielona (mam mega zaufaną księgowość)
  2. ja też mam reklamę magnetyczną na samochodzie osobowym.. ale przy wyborze zwaracajcie uwagę, czy ma dobry magnez.... wcześniej kupiliśmy tańszą (żeby oszczędzić:P) i okazało się, że przy prędkości 120 km/h reklama się odkleiła ;/ .... kolejnym razem kupiliśmy droższą :D, ale z leprzym magnezem :)
  3. nie dokońca jestem zoriętowana w księgowości onlain, ale wydaje mi się, że jednak lepiej podpisać umowę z jakimś biurem rachunkowym (ja kozystam właśnie z takiewgo rozwiązania). W mojej umowie mam zawarte informacje o tym, że w razie jakiejś kontroli z US albo ZUS moim przedstawicielem staje się własnie pracownik biura rachunkowego i jak dla mnie to jest bardzo ważne, bo ja nie muszę być na bierząco z ustawami i rozporządzeniami. A jeżeli nawet zatrudni się do firmy księgowego to i tak cała odpowiedzialność W RAZIE CZEGO spada na właściciela firmy.
  4. ponieważ jestem kobietą, może nie będzie moja wypowiedź brana pod uwagę :), ale ja uważam, że jeżeli kobiecie: "nie wylewają" się piersi, nie widać jej pępka, nie widać ramiączek od biustonosza i przy schylaniu nie widać pupy.. to niech się ubiera jak chce... kolorowo, albo nie, na ciepłko albo na zimno, w spódnicy, albo w spodniach :)