optimusnaczelny 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2018 Czy mailing to dostatecznie skuteczna forma reklamy? Jakie są wady i zalety z tym związane? Na co należy uważać wysyłając mailing do klientów? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
figlezes99 0 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2018 Możecie bezproblemowo zajrzeć do http://www.lanstudio.pl/ to dobre rozwiązanie, takie i uniwersalne i szyte na miarę moim zdaniem. Programy niezawodne, praktyczne, kompatybilne z innymi systemami. Właśnie na takich systemach trzeba pracować, aby firma nie miała żadnych kłopotów. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
andnowy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2018 Mailing potrafi być skuteczny, pod warunkiem, że wiadomości nie są wysyłane metodą na rympał, ale tylko do takich osób, które się na to godzą, które to akceptują, które będą potencjalnie zainteresowane otrzymywanymi informacjami. Musi nastąpić więc pewnego rodzaju kategoryzacja. Mailing jest trudny od strony technicznej, bo serwery które rozsyłają niechciane wiadomości, szybko trafiają na czarną listę, a w konsekwencji trafiają do spamu, a nie do skrzynki odbiorczej. Na http://onlinegroup.pl/e-mailing/ Masz przykładową ofertę mailingu. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakub.szafran 0 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2018 dokładnie tak jak poprzednik napisał, musi to być przemyślanie pod kątem potencjalnych odbiorców. Inaczej to zwykłe spamy, których nikt nie chce dostawać ani czytać. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hols85 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2018 raczej nie, z doświadczenia wiem że klienci odbierają to za spam, lepiej zainwestować w inny rodzaj e-marketingu Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tadzik74 0 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2018 Też raczej nie zwracam uwagi na dostawane reklamy w mailu, po prostu lądują w koszu Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miranda99 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2018 Uważam, że jeśli mailing jest dobrze spersonalizowany to może być skuteczny. Sam chętnie zaglądam do maili reklamowych, jeśli tematyka jest mi bliska. Niestety w Polsce wciąż królują portale takie jak np. interia.pl, które masowo zalewają darmowe skrzynki reklamami ze wszystkich branży. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Michał Jezierski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2018 Mailing może być skuteczną metodą reklamy, pod pewnymi warunkami. Musi być odpowiednio stargetowany i spersonalizowany. Odpowiedni tytuł , treść, grafika, linki przenoszące do dalszej treści. Istotna jest również częstotliwość wysyłki, godziny i dni wysyłania maili reklamowych. Warto przemyśleć całą ścieżkę, a także przeprowadzić przed wysłaniem próby. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
semtak 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2018 Mailing spoko ale musisz pamiętać żeby: 1. Mieć legalna bazę 2. Przesyłać interesujące i dopasowane treści lub produkty 3. Robić to systematycznie żeby klienci nie zapomnieli o Tobie i później będą mieć pretensje że się na taką listę nie zapisywali. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Andrew_wojownik 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2018 Od wprowadzenia RODO mailingi nie są już tak dobrą opcją. Poza tym większość trafia do spamu, sporo lepiej tworzyć samemu listy mailingowe nakierowane na konkretne rzeczy, wtedy klienci sami się zapisują i konwersja jest wysoka. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Peryskop studio 0 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2018 po rodo chyba już nie :( Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ontheline 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2018 Ja się na tym słabo znam. Nie będę w stanie pomóc. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
joanape 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2018 Poczytaj kilka for o marketingu nastawionym na mailingi, podpowiadają jak dobrze spersonalizować je tak, by ludzie nie chcieli na pierwszy rzut oka usuwać ich. Ogólnie po RODO jest to trudniejsze, bo trzeba mieć faktycznie własną bazę i to nieźle zabezpieczoną. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
[email protected] 0 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2019 Zależy jak podejdziesz do tematu. Jeżeli się postarasz i dopasujesz mailing do odbiorcy plus masz zgodę na jego przesłanie efekty są zadowalające. Przygotowanie się do odpowiedniego przesłania maili zajmuje dużo więcej czasu, jednak masz większą konwersję i Twoja marka nie będzie się kojarzyła jako spamer. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafalcieszyn 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2019 Podczas reklamy za pomocą mailingu warto zwrócić szczególną uwagę na to aby budować więź z klientem/potencjalnym klientem. Jeśli będziemy zbyt oschli w kierunku odbierającego to po prostu potraktuje on naszą wiadomość jako spam a to nie jest to na czym nam zależy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kirka 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2019 mailing jest skuteczny, potwierdzam 😉 Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlicjaM 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2019 To zależy, mailing jest zazwyczaj formą reklamy, ale głównie jeżeli jest on kierowany już do stałych użytkowników - np. informujemy poprzez newsletter o nowych promocjach w naszym sklepie. W formie takiej, że płacimy danej domenie (np. onet lub wp) za wysyłanie użytkownikom maili z reklamą jest częściej uważany za spam i buduje złą opinię o firmie. Mailing może być skuteczny, ale trzeba go używać subtelnie - jak to zresztą bywa z większością form marketingu w sieci. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach