Zaloguj się, aby obserwować  
Mateusz111

Bar szybkiej obsługi - warto?

Recommended Posts

Witam forumowiczów :)

Mieszkam w dość dużym mieście (około 50 tyś mieszkańców) i wpadłem na dobry wg. mnie biznes. Otóż chcę otworzyć bar szybkiej obsługi (coś jak fast food) dla podróżników i miejscowych. Z zawodu jestem kucharzem i gotowałbym posiłki wraz ze wspólnikiem. Sami byśmy się zajmowali wszystkim, łącznie ze sprzątaniem. W naszym mieście nie ma restauracji MCDonald's i ogólnie miasto jest ubogie w restauracje i tego typu punkty. Jak uważacie - jest szansa, by się udało? ;)

A gdzie chcesz ulokować ten bar? Bo jeśli gdzieś na przedmieściach, to zdajesz sobie sprawę, że nie będzie to dobry pomysł? ;)

Najlepiej usadowić go gdzieś blisko ruchliwej drogi, gdzie podróżnicy często mają myśli o tym, że chętnie zatrzymali by się coś przekąsić. Jeśli zadbasz o odpowiednią reklamę, to czemu nie - fast foody zawsze będą się cieszyć dobrą popularnością.

Tak własnie che zrobić, do tego mam zamiar otworzyc coś na wzór McDrive'a, czyli będę obsługiwał kierowców bezpośrednio przy okienku. Co do reklamy - z tym nie powinno byc problemu. Akurat wiem, że ludzie w moim mieście chętnie widzieli by coś takiego w naszym mieście, dlatego tym bardziej ten pomysł wydaje mi się być dobry :)

niewątpliwie ważna będzie reklama na trasie dla kierowców i czytelny wygląd obiektu, ostatnio trochę jeżdżę po Polsce i zatrzymuję się tylko w miejscach, które znam, bądź których się spodziewam (z reklam na trasie), nie zawracam, nie hamuję gwałtownie, nie zwalniam by wypatrywać

powiem szczerze, że mi to nawet często brakuje takich fast foodów na trasie, a jak już się jakiś znajdzie, to trzeba wystać swoje w kolejce, powodzenia! :]

oczywiście, baner będzie duży, na jakieś kilkadziesiąt metrów, nie ma bata ;)

Cieszy mnie to, że jako kierowca poszukujesz fast foodów, znaczy, że jest Was więcej ;)