Zaloguj się, aby obserwować  
vocatont

Własna firma a etat?

Recommended Posts

Witam

Nie będę ukrywał że mam całkowity brak wiedzy o stworzeniu firmy więc mam nadzieje że mi troszkę pomożecie :D

A więc tak w ostatnim czasie udało mi się uzbierać kilka tysięcy.

I zainteresował mnie biznes Vedingu i myślę nad zakupem Zniczomatu.

Oczywiście bez szału mówimy tutaj o jednej maszynie.

I teraz moje pytanie jest takie po pierwsze czy dla jednego automatu muszę otwierać firmę? (Czy jest jakiś minimalny próg zarobkowy który do tego obliguję) 

Oraz jak wygląd kwestia składek itd. w wypadku jakby miał firmę ale zarazem pracował na etacie? 

Nie odpowiem na Twoje pytanie, bo nie jestem księgowym. Wydaje mi się, że będziesz płacić tylko połowę składki zdrowotnej (a chyba jeszcze mniej bo to Twoja pierwsza działalność jak rozumiem).

Nie jestem przekonany czy takie Zniczomaty są opłacalne. Dużo osób przychodzących na cmentarz ma już swoje lata i nie ogarnie takiej "technologii" a więc spora liczba potencjalnych klientów ucieka. Do tego kwestia lokalizacji - Maszyny nie przestawisz, a konkurent przestawi kilka metrów samochód i już jest przed Zniczomatem i znowu mniejszy potencjał zarobkowy. Trzeba wszystko przeanalizować, a do tego potrzeba danych i najlepiej znajdź osobę która już w tym działa. Może Ci coś doradzi

Bardzo fajne są takie zniczomaty. Sam często z nich korzystam i powinny się one znajdować na każdym cmentarzu. U mnie można kupić wkłady do zniczy po 2 zł albo po 5 zł.