Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
bohun84

Dom Opieki

34 postów w tym temacie

Mam pomysł na otwarcie prywatnego domu opieki coś na wzór Domu Pomocy Społecznej dla osób starszych, co o tym myślicie?

Ktoś mógłby podzielić się swoja wiedzą na temat prowadzenia, założenia takiego domu?

Parę pytań na początek: masz aby jakieś lokum/działkę, finanse na to wszystko? Chcesz zrobić coś na zasadzie hotelu/sanatorium z profesjonalną obsługą (masażyści, lekarze itd itd), czy bardziej podpisać umowę z państwem? Oczekujesz dochodów czy chcesz pomagać? Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że trzeba spełniać multum norm, zasad, otrzymać od groma atestów itd, no ale lepiej poczekać na kogoś mądrzejszego ode mnie ;)

jeśli chodzi o lokum, to bardziej zastanawiam się nad wynajęciem gdyż koszt budowy jest za duży jak na tą chwilę dla mnie, interesuje mnie tylko i wyłącznie działalność prywatna- nie jestem zainteresowany umową z państwem - właśnie miałoby to być coś na zasadzie hotel sanatorium z profesjonalną obsługą

Jeśli chodzi o budynek to warto porozglądać się po gminach, gdzie są likwidowane szkoły, często takie budynki stoją puste i można je wynająć, wiem np. że tak zrobił człowiek niedaleko Warszawy

Mimo, że jestem młodym człowiekiem, to jak dla mnie bomba :)... A tak bardziej na poważnie, to myślę, że niesamowitym przebiciem w tym sektorze byłby dom specjalistycznej i luksusowej opieki społecznej. Na bogato. Ten biznes śmiało wystrzeli w kosmos. Pytanie tylko jak dużo należy mieć pieniędzy...

W takim razie wg mnie pomysł przedni. Oczywiście jeśli masz dużo kasować, to musi to być w fajnej okolicy, dobrze zrobione, marketing itd itd pracy z tym będzie sporo, ale sam pomysł oceniam na 5+ ;)