Polska planszówki stoi, tak w skrócie można opisać całą branże. Do grona gier, które odniosły sukces dołączyła następna Down to Hell. W mniej niż 24 godziny twórcom udało się zebrać 40 tys. dolarów na platformie crowdfundingowej Kickstarter.
O tym, że polskie gry na Kickstarterze odnoszą duże sukces przekonaliśmy się nie raz. Pomysłodawcy gry planszowej The Edge: Dawnfall w 2 tygodnie zebrali blisko 1 mln dolarów na realizację swojego projektu. Natomiast twórcy Nemesis w niecałą dobę zebrali blisko 1,5 mln dolarów od internautów. Teraz do tego grona dołączyli pomysłodawcy planszówki – Down to Hell. Zebrali oni bowiem w niecałą dobę 40 tys. dolarów. Warto podkreśli, że zbiórka wciąż trwa, a licznik dalej bije.
– Down to Hell jest naszą drugą produkcją przygotowaną we współpracy z twórcami gier video. Zachęceni sukcesem kampanii kickstarterowej Hard West the Board Game postanowiliśmy wydać kolejną grę planszową z segmentu fantasy. Down to Hell jest dynamiczną grą typu hack&slash osadzoną w mrocznym, piekielnym klimacie. Cieszymy się z powodu tak dużego zainteresowania naszym tytułem mając nadzieję, że dostarczy on wiele rozrywki i spełni on oczekiwania graczy – mówi Kornelia Piech, szefowa Silver Lynx Games.
Gra planszowa jaką jest Down to Hell naśladuje popularne gry wideo typu hack& slash. Zbudowana jest z kilku części map, które tworzą modułowy loch. Gracz wciela się w rolę bohaterów walczących z potworami nawiedzającymi Ziemię. Istnieją cztery główne klasy bohaterów: rycerz, mag, łowca demonów i nekromanta, a każdy z nich oferuje unikalny styl gry z atakami, zaklęciami i specjalnościami.
Twórcą gry jest Red Dev Studio. Zostanie ona wyprodukowana i wprowadzona na rynek do końca 2020 r.
– Osiągnięcie celu kampanii w mniej niż 24 godziny robi wrażenie, a jednocześnie potwierdza, że pomysł jest trafiony. Slasher jako gra planszowa? Czemu nie, jeżeli wiesz, jak to zrobić. Silver Lynx Games przeprowadzając udaną kampanie w tak krótkim czasie udowodnił, że potrafi zainteresować graczy nową formułą, jaką opracował dla Down to Hell. Kampania potrwa jeszcze prawie dwa tygodnie, a jej wynik może pozwolić na podniesienie produkcji na jeszcze wyższy poziom, zarówno pod względem jakości wykonania, jak i zawartości rozgrywki – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)