Sprzedają literaturę na papierze toaletowym
O tym, że pomysłowość ludzka nie zna granic przekonywaliśmy się wielokrotnie. Reklama na śniegu, restauracja dla psów, mlekomaty dowodzą tego niezbicie. Przy tych ideach blednie jednak pomysł literatury na papierze toaletowym.
Wiele osób, przy okazji korzystania z przybytku zwyczaj umila sobie ten czasu czytaniem gazety lub książki. Nie zawsze jednak mamy pod ręką dobrą literaturę. Zwłaszcza, jeśli z popularnego WC korzystamy na stacji benzynowej, w restauracji lub na uczelni.
Problem ten postanowiła rozwiązać japońska firma Hayashi Paper Corporation. Aby odpowiedzieć na zapotrzebowania klientów oraz uatrakcyjnić swoje produkty właściciele przedsiębiorstwa wpadli na innowacyjny pomysł drukowania literatury na… papierze toaletowym.
Źródło: weirdasianews.com
Przedsiębiorcy podeszli do sprawy bardzo poważnie zapraszając do współpracy znanego japońskiego pisarza horrorów, Koji Suzuki. Na zamówienia firmy powstało opowiadanie o duchu, zamieszkującym toalety. Historia jest krótka więc jedna wizyta w toalecie wystarczy aby ją przeczytać. Papier toaletowy z nowelką, wzbudził spore zainteresowanie klientów, firma planuje więc kolejne dodruki.
Korzystają zarówno klienci, którzy mogą zapoznać się z literaturą jak i pisarz zyskujący dostęp do rzeszy czytelników. Nie wszyscy kupują książki, ale papier toaletowy znajdziemy w każdym domu.
– Przeczytaj o innych pomysłach na biznes
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
Poszukujesz pracy, chcesz dorobić do pensji? Ta oferta jest dla Ciebie! Kliknij i przekonaj się że zarabianie pieniędzy może być dziecinnie proste: http://socialmediabar.com/poradnik-zarabianie