Laser, który rozbił bank na Kickstarterze
Lasery stały się nieodłącznym elementem większości biznesów. Jednak ich wadą, jest czas, którego potrzebują na wykonanie graweru. Teraz ma się to zmienić za sprawą pomysłu twórców LaserPecker 2. Internauci pokochali ten produkt, co zaowocowało dużą liczbą chętnych na zakup tego lasera.
Lasery jeszcze do niedawna były elementem science-fiction. Dziś jednak jest to urządzenie niezwykle popularne, szczególnie w obszarze marketingu. Jednak technologia ta jest wciąż udoskonalana, a start-upowi z Hongkongu udało się osiągnąć coś, czego nikomu wcześniej się nie udało. Ich laser jest w stanie wykonać wzór kilkukrotnie szybciej niż dotychczasowe urządzenia. To jest bardzo istotne, w szczególności tworzenia np. gadżetów firmowych. Dzięki temu marketingowcy mogą wykonywać np. breloki z grawerem już na miejscu w trakcie trwających targów. Choć zastosowań tego lasera jest znacznie więcej.
Z całą pewnością można jednak stwierdzić, że pomysł bardzo spodobał się internautom. Na platformie Kickstarter, dokonano zakupów na łączną kwotę przekraczającą 2,5 mln dolarów. Jednak licznik wciąż bije i to w bardzo szybkim tempie.
Jednak poza czasem tworzenia grawerów, istotne jest też jego prostota w użytkowaniu. Laser jest w stenie wykonać każdy wzór, a do jego sterowania potrzebny jest tylko telefon. W specjalnej aplikacji tworzymy wzór, który następnie wysyłany jest do samego urządzenia. Po kilkunastu sekundach (w przypadku małego graweru), wzór może znaleźć się na dowolnej powierzchni.
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
-
Franczyza Carrefour. Znana marka oferuje kilka konceptów handlowych w sprawdzonym modelu biznesowym