Polski start-up e-commerce wyróżniony na Tajwanie

Dealavo, jako jedyny startup z Polski, został finalistą programu “Global Startup Talents 2018”1, organizowanego przez włodarzy miasta Tajpej na Tajwanie.

Fot. YAY Foto

W programie wzięło udział 112 młodych firm z 25 krajów. Członkowie panel programowego Wydziału Rozwoju Gospodarczego miasta Tajpej (DED) przy finalnym wyborze analizowali między innymi: stopień innowacji firmy, atrakcyjność marketingową, model biznesowy i adekwatność profilu firmy do zapotrzebowań technologicznych Tajpej.

32 wybrane startupy, na koszt miasta Tajpej, zostaną zaproszone na minimum 10 dni do Tajwanu. Przy okazji jednej z największych imprez technologicznych świata COMPUTEX, odbywającej się na początku czerwca, będą miały szansę zaprezentować się przed topowymi chińskimi i światowymi markami świata. Poza Polakami, w finale znalazły się zespoły m.in. z : USA, Korei Południowej, Meksyku, UK, Australii, Japonii czy Malezji.

“To dla nas niezwykłe wyróżnienie. Dzięki sukcesowi w GST2018, będziemy mogli jeszcze lepiej zaprezentować możliwości Dealavo przed top managementem największych firm z branży consumer electronics”, mówi dyrektor sprzedaży strategicznej Dealavo, Kamil
Kamiński.

Dealavo to polski startup technologiczny działający w branży ecommerce. Wykorzystując najnowsze technologie, jak Machine Learning i Big Data, Dealavo wspiera światowe marki i e-sklepy w analizie cen produktów i usług z ponad 40 rynków świata, jak również w kształtowaniu polityki cenowej marek.

Warszawski startup od ponad 4 lat z sukcesami działa lokalnie i globalnie ze znanymi
markami jak: MSI, Samsung, Acer, Oponeo, De’Longhi, ABC Data, Kärcher, Epson, Babyliss

Źródło: materiały prasowe

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*