Polski start-up e-commerce wyróżniony na Tajwanie
Dealavo, jako jedyny startup z Polski, został finalistą programu “Global Startup Talents 2018”1, organizowanego przez włodarzy miasta Tajpej na Tajwanie.
W programie wzięło udział 112 młodych firm z 25 krajów. Członkowie panel programowego Wydziału Rozwoju Gospodarczego miasta Tajpej (DED) przy finalnym wyborze analizowali między innymi: stopień innowacji firmy, atrakcyjność marketingową, model biznesowy i adekwatność profilu firmy do zapotrzebowań technologicznych Tajpej.
32 wybrane startupy, na koszt miasta Tajpej, zostaną zaproszone na minimum 10 dni do Tajwanu. Przy okazji jednej z największych imprez technologicznych świata COMPUTEX, odbywającej się na początku czerwca, będą miały szansę zaprezentować się przed topowymi chińskimi i światowymi markami świata. Poza Polakami, w finale znalazły się zespoły m.in. z : USA, Korei Południowej, Meksyku, UK, Australii, Japonii czy Malezji.
“To dla nas niezwykłe wyróżnienie. Dzięki sukcesowi w GST2018, będziemy mogli jeszcze lepiej zaprezentować możliwości Dealavo przed top managementem największych firm z branży consumer electronics”, mówi dyrektor sprzedaży strategicznej Dealavo, Kamil
Kamiński.
Dealavo to polski startup technologiczny działający w branży ecommerce. Wykorzystując najnowsze technologie, jak Machine Learning i Big Data, Dealavo wspiera światowe marki i e-sklepy w analizie cen produktów i usług z ponad 40 rynków świata, jak również w kształtowaniu polityki cenowej marek.
Warszawski startup od ponad 4 lat z sukcesami działa lokalnie i globalnie ze znanymi
markami jak: MSI, Samsung, Acer, Oponeo, De’Longhi, ABC Data, Kärcher, Epson, Babyliss
Źródło: materiały prasowe
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością