Tak się kręci biznes Ewy Chodakowskiej. Większe przychody, ale mniejsze zyski

Maleją zyski firmy prowadzonej przez Ewę Chodakowską wspólnie z mężem. Drugi rok z rzędu biznes znanej trenerki fitness zanotował spadek zysku netto. Tym razem odbyło się to przy jednoczesnym wzroście przychodów.

Współwłaścicielka spółki Bebio w ubiegłym roku mogła się cieszyć z zysku netto na poziomie 4,68 mln zł. Dla porównania rok wcześniej biznes wygenerował dokładnie 5,55 mln zł zysku .

Na zdjęciach Ewa Chodakowska, Fot. FORUM

Jak podaje serwis WirtualneMedia.pl największy wpływ na wyniki przedsiębiorstwa miała sprzedaż internetowa, a więc działalność ecommerce. To właśnie e-sklep Bebio.pl oraz platforma beActiv istotnie wpłynęły na kondycję biznesu prowadzonego przez małżeństwo. Spółka w roku 2019 wypracowała 15 mln zł przychodów co oznacza wzrost 1,7 mln zł w porównaniu do sprawozdania w roku 2018.

Wynik finansowy spółki Ewy Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa to składowa kilku działalności. Należący do spółki ecommerce o nazwie Bebio.pl zajmuje się sprzedażą szerokiej gamy produktów. W sklepie dostępne są ubrania sportowe, suplementy diety, przekąski, sprzęt sportowy, ale także książki, płyty czy bilety na warsztaty fitness. Przedsiębiorcze małżeństwo wypuściło na rynek także nową markę kosmetyków o nazwie beBIO. Produkty dystrybuowane są m.in. za pośrednictwem dużej sieci drogerii Rossmann. Produkty wytwarzane przez znaną trenerkę są w 100 proc. pochodzenia naturalnego, całkowicie wegańskie oraz nie były testowane na zwierzętach. Pierwszymi kosmetykami dostępnymi dla klientów będą balsamy, żele oraz dezodoranty.

Początki biznesu

Mówiąc o biznesach Ewy Chodakowskiej trzeba wspomnieć, że od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek, a na nim całą działalność biznesową. Trenerka fitness zaczynała od porad na Facebooku, które później nagrywała na płyty DVD z ćwiczeniami i tak generowała pierwsze przychody. Z czasem działalność się rozwijała – doszły występy w telewizji, pokazy i powstała strona beactivetv.pl będąca platformą z poradami do treningu online.

Kolejnym biznesowym krokiem było wprowadzenie do oferty programów żywieniowych. W ten sposób powstał projekt BEBIO oferujący dietę pudełkową oraz katering. Nie spoczywała jednak na laurach i swoją niszę znalazła także na rynku zdrowych przekąsek. Popularne smoothie sprzedaje pod marką BE RAW. Wspólnie z mężem zainwestowała także w firmę Purelli Food wytwarzającą batony i kulki mocy. Najważniejszym kanałem promocji i dystrybucji wszystkich produktów i usług wciąż jest jej fanpage na Facebooku, który ma już ponad 2 mln fanów.

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*