Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Sztuczna inteligencja wkracza do sklepów internetowych

33 proc. osób ocenia, że na co dzień korzysta ze sztucznej inteligencji. Jednak rzeczywistość jest inna. Korzysta z niej aż 77 proc. osób choć tego nie wie.

Foto: YAY Foto/ Novic

– Nie doceniamy tego jak bardzo usługi, które serwuje nam Facebook, Google, Netflix i inni, korzystają ze sztucznej inteligencji – mówi w rozmowie z MarketNews24 Roman Grygierek, CEO INIS.

Pod wpływem raportu PwC dotyczącego wykorzystywania sztucznej inteligencji przedsiębiorcy zastanawiają się w jaki sposób można ją wykorzystać dla wzmocnienia biznesu. Jak to zrobić, po jakie narzędzia i rozwiązania warto sięgnąć? Bardzo skuteczne mogą się okazać na przykład narzędzia do personalizowania treści wiadomości.

– Wiadomo, że każdy z nas jest inny, a biznes generuje olbrzymią liczbę danych o klientach, dlatego dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji powinniśmy się dowiedzieć jak się z nimi komunikować, aby osiągnąć zamierzony efekt – sugeruje R.Grygierek.

Sztuczna inteligencja powinna nam bardzo pomóc w poruszaniu się po sklepach internetowych oferujących kilkaset tysięcy produktów. Po kilku krokach będzie selekcjonować produkty, których szukamy. Zmieni się więc bardzo marketing.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

MarkwtNews24

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.