Sztuczna inteligencja wkracza do sklepów internetowych
33 proc. osób ocenia, że na co dzień korzysta ze sztucznej inteligencji. Jednak rzeczywistość jest inna. Korzysta z niej aż 77 proc. osób choć tego nie wie.
![](https://mambiznes.pl/wp-content/uploads/2017/12/fe6af5e967a2c0-thumb-1200.jpg)
Foto: YAY Foto/ Novic
– Nie doceniamy tego jak bardzo usługi, które serwuje nam Facebook, Google, Netflix i inni, korzystają ze sztucznej inteligencji – mówi w rozmowie z MarketNews24 Roman Grygierek, CEO INIS.
Pod wpływem raportu PwC dotyczącego wykorzystywania sztucznej inteligencji przedsiębiorcy zastanawiają się w jaki sposób można ją wykorzystać dla wzmocnienia biznesu. Jak to zrobić, po jakie narzędzia i rozwiązania warto sięgnąć? Bardzo skuteczne mogą się okazać na przykład narzędzia do personalizowania treści wiadomości.
– Wiadomo, że każdy z nas jest inny, a biznes generuje olbrzymią liczbę danych o klientach, dlatego dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji powinniśmy się dowiedzieć jak się z nimi komunikować, aby osiągnąć zamierzony efekt – sugeruje R.Grygierek.
Sztuczna inteligencja powinna nam bardzo pomóc w poruszaniu się po sklepach internetowych oferujących kilkaset tysięcy produktów. Po kilku krokach będzie selekcjonować produkty, których szukamy. Zmieni się więc bardzo marketing.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Ponad połowa Polaków uważa, że sztuczna inteligencja wpływa na ich życie
- Autonomiczne drony ze sztuczną inteligencją w wojsku
- Dzięki specjalnym algorytmom sztuczna inteligencja może już czytać ludzkie myśli
MarkwtNews24
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?