Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Zegar sklepowy liczący fanów na Facebooku

Coraz trudniej znaleźć firmę, która nie byłaby obecna na Facebooku. Fanpage na popularnym serwisie społecznościowym staje się nieodzownym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku. Za sprawą urządzenia Fliike liczbą fanów na profilu można się także pochwalić w „realu”.


Zegar stworzony przez firmę Smirrl na bieżąco wyświetla liczbę fanów na Facebooku. Wystarczy podłączyć urządzenie do prądu i aktywować aplikację, by ustawiony na witrynie sklepowej zegar pokazywał aktualną liczbę fanów. – Pomysł powstał po dyskusji, w jaki możemy wnieść sieci społecznościowe do świata realnego, aby pomóc firmom w komunikacji online i offline – mówią pomysłodawcy, Gauthier Nadaud, Raphael Pluvinage oraz RomainCochet.

Za sprawą ich wynalazku osoby nieprzekonane do internetowych nowinek otrzymują silny argument na rzecz posiadania profilu na Facebooku. Grono klientów jest bardzo zróżnicowane. Od sklepów wzbogacających swoje witryny zegarem Fliike, przez firmy usługowe i produkcyjne aż po instytucje publiczne. Sprzedawane w cenie 400 dol. urządzenie zostało wysłane już do przeszło 50 krajów na wszystkich kontynentach.

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.