Zegar sklepowy liczący fanów na Facebooku
Coraz trudniej znaleźć firmę, która nie byłaby obecna na Facebooku. Fanpage na popularnym serwisie społecznościowym staje się nieodzownym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku. Za sprawą urządzenia Fliike liczbą fanów na profilu można się także pochwalić w „realu”.
Zegar stworzony przez firmę Smirrl na bieżąco wyświetla liczbę fanów na Facebooku. Wystarczy podłączyć urządzenie do prądu i aktywować aplikację, by ustawiony na witrynie sklepowej zegar pokazywał aktualną liczbę fanów. – Pomysł powstał po dyskusji, w jaki możemy wnieść sieci społecznościowe do świata realnego, aby pomóc firmom w komunikacji online i offline – mówią pomysłodawcy, Gauthier Nadaud, Raphael Pluvinage oraz RomainCochet.
Za sprawą ich wynalazku osoby nieprzekonane do internetowych nowinek otrzymują silny argument na rzecz posiadania profilu na Facebooku. Grono klientów jest bardzo zróżnicowane. Od sklepów wzbogacających swoje witryny zegarem Fliike, przez firmy usługowe i produkcyjne aż po instytucje publiczne. Sprzedawane w cenie 400 dol. urządzenie zostało wysłane już do przeszło 50 krajów na wszystkich kontynentach.
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
-
Odkryli metodę przyspieszającą rozwój leków przeciwnowotworowych. Czyli o startupie biotechnologicznym założonym przez kobietę
-
Tworzą Amazona dla importerów oraz eksporterów. Stały Kurs zabezpiecza ryzyka kursowe walut i wchodzi w kolejną fazę rozwoju