Zegar sklepowy liczący fanów na Facebooku

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2016-11-29

Coraz trudniej znaleźć firmę, która nie byłaby obecna na Facebooku. Fanpage na popularnym serwisie społecznościowym staje się nieodzownym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku. Za sprawą urządzenia Fliike liczbą fanów na profilu można się także pochwalić w „realu”.

 


 

Zegar stworzony przez firmę Smirrl na bieżąco wyświetla liczbę fanów na Facebooku. Wystarczy podłączyć urządzenie do prądu i aktywować aplikację, by ustawiony na witrynie sklepowej zegar pokazywał aktualną liczbę fanów. - Pomysł powstał po dyskusji, w jaki możemy wnieść sieci społecznościowe do świata realnego, aby pomóc firmom w komunikacji online i offline – mówią pomysłodawcy, Gauthier Nadaud, Raphael Pluvinage oraz RomainCochet.

 

 

Za sprawą ich wynalazku osoby nieprzekonane do internetowych nowinek otrzymują silny argument na rzecz posiadania profilu na Facebooku. Grono klientów jest bardzo zróżnicowane. Od sklepów wzbogacających swoje witryny zegarem Fliike, przez firmy usługowe i produkcyjne aż po instytucje publiczne. Sprzedawane w cenie 400 dol. urządzenie zostało wysłane już do przeszło 50 krajów na wszystkich kontynentach. Przeczytaj także:

 

- Robią biznes sprzedając świece o zapachu nowego MacBooka

- Wpadli na pomysł, jak ogolić klientów 

 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Nie ma geniuszu bez ziarna szaleństwa

Arystoteles
Pit 2016

Czy wiesz, że...?

W ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości działa już 541 firm prowadzonych przez młodych przedsiębiorców z całego kraju
POLECAMY
20 najdroższych domen na świecie w roku 2016
Właściciela zmieniły m.in.: Broker.com, Rate.com i Quick.com.

Bonnier Business Polska