Lody i popcorn dla psów dały jej biznesowy sukces

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2017-01-09

Miłośnicy psów są w stanie zrobić bardzo wiele, by zadowolić swoje czworonogi. Czasamizamiłowanie do swojego pupila staje się impulsem do uruchomienia własnego biznesu. Takbyło w przypadku Marie Sawle, która z powodzeniem sprzedaje lody dla psów.


 


Pomysł namrożone przysmaki dla psów podsunął jej...ukochany labrador Billy. - Jednym z ulubionych jego smakołyków były lody, ale jako dietetyk wiedziałam, że mogą być szkodliwe dla układu pokarmowego psa – mówi Marie. Tak zrodziła się idea produkcji lodów pod marką Billy+Margot. Firma wystartowała w marcu 2012 roku i szybko okazało się, że chętnych na niecodzienne przysmaki nie brakuje. Brak barwników i konserwantów był ważnym argumentem dla potencjalnych klientów. W ciągu pierwszych czterech miesięcy mimo niesprzyjającej pogody udało się sprzedać 30 tys. opakowań.

 

 

Produkty firmy uzyskały tytuł „Produkt roku dla psów” w Wielkiej Brytanii, a grono hurtowników chcących je mieć w swojej ofercie szybko się powiększało. Potwierdzeniem słusznego kierunku biznesu był udział Marie w programie Dragons Den, który zakończył się pozyskaniem inwestorów. Kapitał i eksperckie wsparcie doświadczonych przedsiębiorców pozwoliły rozwinąć firmę i wprowadzić takie produkty jak: pop corn czy dziczyznę dla psów. Charakterystyczne, czarne opakowania Billy+Margot można dziś spotkać w sklepach zoologicznych, centrach ogrodniczych i supermarketach.

 

 

Marie przekonuje, że jednym zważnych elementów sukcesu jest pilnowanie kosztów. Biuro Billy+Margot wciąż mieści się wdomu Marie a produkcja i dystrybucja w dużym stopniu zlecana jest podmiotom zewnętrznym. - Rozwijanie firmy to bardzo ciężka praca, ale niezwykle satysfakcjonująca.Zawsze chciałem być swoim własnym szefem – mówi pomysłodawczyni firm.

 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Pieniądz, który człowiek posiada to swoboda, ten za którym goni, to niewola

Jean Jacques Rousseau
Pit 2016

Czy wiesz, że...?

Połowa studentów (50,2 proc.) uważa, że po ukończeniu wybranych studiów będzie gotowa do prowadzenia własnej firmy, natomiast co trzecia osoba uważa, że nie będzie wystarczająco przygotowana do biznesu wynika z badań przeprowadzonych przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
POLECAMY
Pomysł na biznes zaprogramował sobie na studiach
Zbuduj prostego robota w 2 godziny.
Takeandbuy.pl
Aplikacja oferująca wiele kuponów rabatowych głównie do lokalnych firm z ponad 40 największych miast.
Szukam-trenera.pl
Platforma jest internetową wyszukiwarką trenerów i instruktorów.
Doszkalaj.pl
Miejsce w internecie, w którym użytkownik bezpłatnie uzyskuje dostęp do obszernej bazy szkoleń.

Bonnier Business Polska