Robi biznes na reklamie w tramwajach
Jak uprzyjemnić ludziom życie w komunikacji miejskiej? Można to zrobić za pomocą monitorów LCD, uważa Paweł Drozdowski, założyciel firmy PaMa Reklama w AIP Szczecin.
Jazda komunikacją miejską nie obfituje w wielkie atrakcje. Jednak są ludzie, którzy chcą to zmienić. Nasza firma działa na rynku reklamy multimedialnej. Zainstalowaliśmy specjalistyczne monitory LCD w autobusach miejskich, na których emitowane są spoty reklamowe i informacje. Emitujemy rozbudowany program informacyjny zawierający m.in. informacje redagowane przez Urząd Miasta, prognozę pogody, a także część edukacyjną z języków obcych – wyjaśnia Paweł Drozdowski, założyciel firmy PaMa Reklama.
Skąd pomysł na taki biznes? – Zauważyłem to kilka lat temu w dużych aglomeracjach w Europie Zachodniej. Zainteresowało mnie to ze względu na swoją innowacyjność, wyjątkowe połączenie technologii i pospolitego autobusu oraz możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów – zdradza Drozdowski.
Ten absolwent ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim przyznaje, że brał pod uwagę własną działalność, lecz korzyści, jakie oferuje program preinkubacji, zdecydowały o skorzystaniu z
pomocy AIP.
– Dzięki przynależności do programu preinkubacji w AIP znakomicie skrócił się czas rozpoczęcia działalności na rynku. Dodatkowo pomoc w zakresie księgowości, porady prawne oraz coaching ze strony AIP Szczecin pozwolił na całkowite skupienie się na najważniejszej części działalności – pozyskiwaniu klientów, pozostawiając formalną część AIP.
Dla początkującej firmy, nieznanej na rynku, działanie pod znakiem AIP buduje zaufanie u potencjalnych klientów, znakomicie ułatwiając współpracę – uważa Drozdowski.
– Filmweb.pl, czyli tak się robi e-biznes
– Tak się robi e-biznes, czyli Niania.pl
– Tak się robi e-biznes, czyli Goldenline.pl
– Tak się robi e-biznes, czyli Photoblog.pl
– Spryciarze.pl, czyli tak się robi e-biznes
Firma PaMa Reklama klientom oferuje reklamę, która wyświetlana jest 7 dni w tygodniu przez 16 godzin dziennie, w środkach komunikacji miejskiej. Emisja reklam odbywa się na zmianę z ciekawym programem informacyjnym. – Nasz podstawowy blok reklamowy dopasowaliśmy do średniego czasu przejazdu pasażera i trwa on 10 minut. Blok reklamowy powtarza się cyklicznie przez cały dzień i składa się z 15 sekundowych powtarzających się spotów reklamowych – mówi młody przedsiębiorca.
Damian Pazurski
Artykuł pochodzi z czasopisma „Start-up”
Faktycznie strona koszmar, a pomysł na biznes??....powielony, skopiowany.Równie dobrze można umieścić takie monitory na przystankach, w parkach, na chodnikowych słupach, ale jak się kręci to powodzenia.Tylko zmień tą stronę człowieku !!!!