Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Ross Knap, doświadczony zarządzający w branży SaaS, stanie na czeli spółki Thulium

Thulium

Spółka Thulium ogłosiła zmianę na stanowisku prezesa. Do firmy dołącza Ross Knap, doświadczony zarządzający SaaSami, który razem z Bartoszem Bańkowskim poprowadzą spółkę operacyjnie.

Thulium, jeden z czołowych graczy na rynku rozwiązań typu Customer service Platform w Polsce, ogłosił spore zmiany. Marek Bartnikowski, dotychczasowy prezes, przechodzi do Rady Nadzorczej, gdzie będzie wraz z funduszem Spire Capital wspierać spółkę na poziomie strategicznym. Natomiast jego miejsce zajmie Ross Knap.

„Thulium to jeden z najlepszych produktów SaaSowych i zespołów, które widziałem na rynku globalnym. Z pewnością razem z Bartkiem Bańkowskim operacyjnie zbudujemy lidera customer service software w regionie Europy Środkowo-Wschodniej” – zapowiada Ross Knap.

Ross Knap to doświadczony zarządzający w branży SaaS i również twórca CallPage. Dwa lata temu po sprzedaży swojej firmy, przeszedł do struktur JustCall i pracował zarówno w radach nadzorczych i jak i przy zarządach w spółkach grupy SaaS Labs na całym świecie m.in dla Atolii we Francji, Helpwise w New Delhi oraz JustCall w San Francisco. W I kwartale 2024 roku ogłosił swoje odejście z grupy, a teraz okazało się, że dołączył do polskiego Thulium.

Warto przeczytać: Network Perspective ze wsparciem Unfold.vc. Spółka planuje ekspansję do USA

Transfer w Thulium

Thulium to system (SaaS) do zarządzania wielokanałową obsługą spersonalizowanej komunikacji z klientami końcowymi, customer care oraz innych modeli obsługi klienta. Rozwiązanie pozwala na zarządzanie kanałem telefonicznym (ruchem przychodzącym i wychodzącym), e-mailowym oraz czatowym, przy jednoczesnym dostępie do modułu raportowania oraz gotowych integracji. Wśród klientów Thulium są takie marki jak: Morele.net, W.Kruk, DOZ, Tui Poland i inne średnie i duże firmy.

Firma obsługuje 10 milionów rozmów telefonicznych i 5 milionów e-maili miesięcznie. Posiada kilkadziesiąt gotowych integracji z wiodącymi produktami na rynku m.in. w branżach e-commerce. Firma odnotowała również około 40% rocznego wzrostu przychodów w ostatnich latach

„W tej chwili mamy nie tylko najlepszy produkt SaaSowy na rynku w Polsce, które obsługuje ponad 250 mln interakcji rocznie, ale dzięki dołączeniu Rossa, również zespół managerski z ogromnym doświadczeniem w SaaSach fazie growth oraz na rynkach międzynarodowych” – komentuje Bartosz Bańkowski, CTO, założyciel Thulium.

W 2022 roku roku w Thulium zainwestował Spire Capital Partners, fundusz specjalizujący się w inwestycjach w większościowe pakiety spółek software, e-commerce oraz tech-enabled services. Cele inwestycyjne to przedsiębiorstwa z pozytywną EBITDA (od około 4 mln zł), działające w sektorach z dużym potencjałem wzrostu, konsolidacji lub ekspansji międzynarodowej.

„Thulium w ostatnich latach osiągnęło ponadprzeciętną dynamikę wzrostu przychodów, przyczyną której jest bardzo wysokiej jakości i niezawodny produkt, rosnący rynek oraz skuteczność spółki w obszarze M&A. Jestem przekonany, że nowy zarząd zrealizuje wszystkie założenia rozwoju Thulium w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a my z Markiem będziemy wspierać spółkę strategicznie. Thulium w najbliższych latach planuje zostać absolutnym liderem w Polsce w branży Customer service software, wdrożyć automatyzację AI dla klientów, kontynuować organicznie i poprzez M&A ekspansję produktową i geograficzną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej” – wskazuje Krzysztof Konopiński, przewodniczący Rady Nadzorczej Thulium, współzałożyciel Spire Capital.

Warto przeczytać: Znany raper Mata wspomoże startup RiskSense. Jego produkt ma pomóc uzależnionym

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.