Chiny pogrążają polski e-commerce? [PODCAST]
Niemal 26 proc. polskich internautów dokonuje zakupów transgranicznych, z czego w dużej mierze pochodzą one z Chin — wynika z danych Gemius. Czy ten zwrot rodzimych konsumentów w kierunku Państwa Środka może zagrozić polskim przedsiębiorcom z obszaru e-commerce?
Wszystkie odcinki istotne dla przedsiębiorców posłuchasz na MamBiznes.pl. Znajdziesz je także na stronie pb.pl/dosluchania oraz w aplikacjach podcastowych, np. Spotify, Apple Podcasts lub Lecton.
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z
o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz
wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu
użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje
nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce