Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Inwestowanie w sztuczną inteligencję to priorytet

53 proc. prezesów zarządów spółek uważa inwestowanie w sztuczną inteligencję za swój priorytet. Jednak sztuczna inteligencja udowodni zarządom jak wiele ich decyzji jest nieefektywnych.

Fot. NBP

– To dane z raportu PwC, a jak wynika z naszych doświadczeń są to decyzje, które okazują się konsekwencją trendu, a przecież kluczowe jest to, które obszary w działalności firmy miałaby zmienić sztuczna inteligencja dając o wiele lepsze rezultaty biznesowe – mówi w rozmowie z MarketNews24 Jarosław Góra, prezes zarządu Deep.BI.

Jak trudne są to decyzje dla zarządów można przekonać się przy inwestowaniu w email marketing. Co sztuczna inteligencja powinna optymalizować?  Oczywiście nieotwarcie maila przez adresata, ale jego decyzje zakupowe.  Jednak to jest kwestia czego chcą klienci, czyli jak najlepiej zrozumieć ich oczekiwania.

Są agencje marketingowe, które mają dane 20 mln użytkowników, codziennie realizują 40-50 kampanii, dla skutecznego działania jest im potrzebna wiedza o całym jego profilu zachowań użytkownika.

Nawet z tak licznej bazy można znaleźć tylko 50 tys. użytkowników, których reakcja jest pożądana dla skutecznej kampanii marketingowej.

– Jeżeli użytkownik dostaje 15-20 maili dziennie z różnymi kampaniami marketingowymi, to prawdopodobieństwo, że otworzy on więcej niż jeden czy dwa maile jest znikome – przestrzega ekspert.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

MarektNews24

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.