Naszyjnik i kolczyki o zapachu ulubionych perfum
Biżuteria o zapachu naszych ulubionych perfum? Okazuje się, że to możliwe. Teraz zamiast flakonu ukrytego w torebce, wystarczy nam naszyjnik, bransoletka czy kolczyki.
Na taki nietypowy pomysł połączenia perfum i biżuterii wpadła Klaudia Zachara, właścicielka marki MESSH.
– Każdy model opiera się na ażurowej zawieszce, która kryje we wnętrzu pachnące kuleczki. Te kuleczki są nasycane wysoko stężonymi olejkami, których kompozycje powstają w oparciu o te znane perfumy, które możemy znaleźć na drogeryjnej półce – mówi Klaudia Zachara, właścicielka MESSH.
Taki zapach w naszyjniku czy kolczykach utrzymuje się średnio przez miesiąc. Wszystko zależy oczywiście od intensywności zapachu, który wybierzemy.
Skąd pomysł na taki biznes?
– Już na studiach postanowiłam, że chciałabym otworzyć swój własny, kobiecy biznes. I bardzo chciałam zająć się projektowaniem i tworzeniem biżuterii. Chciałam zaoferować kobietom coś oryginalnego, coś niespotykanego, co je zaskoczy i wyróżni się na rynku, który jest bardzo nasycony. I tak zastanawiając się nad tym co najczęściej chcemy podarować kobietom na prezent, jako pierwsza na myśl przychodzi nam właśnie biżuteria czy flakon pierwszych perfum. I stwierdziłam, że połączenie tych dwóch elementów może stworzyć produkt, w którym kobiety się zakochają – mówi Zachara.
W stworzeniu firmy pomogli rodzice. Źródłem finansowania był wkład własny, oszczędności, a także…samochód.
Klaudia sprzedała własne auto by uzbierać środki na start biznesu.
Na początku firma sprzedawała kilkanaście sztuk biżuterii miesięcznie. Teraz jest to ponad 500 sztuk.
Produkty Messh kupują zarówno kobiety, jak i mężczyźni, którzy szukają pomysłu na prezent.
Co ciekawe ci drudzy stanowią aż połowę klientów Messh.
Messh skupia się głównie na sprzedaży w kraju, ale po polską biżuterię zgłaszają się już klienci zza granicy.
Teraz Klaudia stworzyła nową stronę internetową, by ułatwić zakupy właśnie klientom spoza Polski.
Zamówienia regularnie spływają już m.in. z USA, Niemiec czy Wielkiej Brytanii.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Japończycy wybierają czekoladę z Polski
- Kobiecy biznes z sukcesem prowadzony
- Założyciel Eobuwie.pl: sprzedajemy 50 tys. produktów w 12 krajach
Justyna Smolińska
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Indywidualna interpretacja podatkowa. Kto może o nią wnioskować i ile wynosi opłata?
-
Umowa zlecenie a składki obowiązkowe. Co trzeba wiedzieć o umowie cywilnoprawnej?
-
PKD, czyli Polska Klasyfikacja Działalności. Jak wybrać odpowiedni kod działalności gospodarczej?
-
Barter, czyli sposób na brak środków w firmie. Czym jest umowa barterowa i kto może na niej skorzystać?
Ta pańcia jest psychologiem klinicznym z wykształcenia? Naprawdę?Jak to dobrze dla ludzi ,że postanowiła się zajmować koralikami a nie nimi!