Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Nowy trend w usługach logistycznych dla klientów e-sklepów

Z roku na rok konsumenci coraz chętniej korzystają z internetu, który powoli staje się faktycznym kanałem tradycyjnym przy dokonywaniu zakupów. W Europie jest to proces daleko bardziej zaawansowany, ale polski klient także zauważa już zalety płynące z narzędzi i sklepów elektronicznych.

Foto: Bliskapaczka.pl

Z pewnością jednym z podstawowych atutów, wpływających na decyzje zakupowe właśnie za pośrednictwem e-sklepów, jest łatwość wyboru. Nie sposób nie wspomnieć również o wygodzie związanej z dobrą logistyką i sprawną obsługą zleceń. Od pewnego czasu na rynku e-usług funkcjonuje nowa jakość, dzięki której ten sektor może rozwijać się prężniej, a zarówno sprzedawca jak i odbiorca przesyłek zamawianych online coraz częściej mówią o pełnej satysfakcji z wirtualnego procesu zakupowego. To Bliskapaczka.pl.

Genialne w swojej prostocie

Bliskapaczka.pl jest rozwiązaniem niezwykle prostym – a przez to tak bardzo atrakcyjnym. To połączenie usług wielu dostawców na jednej mapie i pozostawienie klientowi nieskrępowanego wyboru co do miejsca odbioru przesyłki. Dzięki tak ścisłej współpracy w ramach usługi Bliskapaczka.pl konsument otrzymuje korzyści, których nie oferuje właściwie nikt inny na rynku, a są to:

  • prostota rozwiązania (wszystkie punkty odbioru na jednej mapie),
  • przejrzystość usługi (wybór dowolnego punktu w dowolnej lokalizacji),
  • wygoda (paczka czeka tam, gdzie jest najbliżej lub najbardziej po drodze),
  • decydują wyłącznie preferencje klienta (jedna stawka za usługę),
  • pełna funkcjonalność, niezależnie od operatora (liczy się wyłącznie komfort zakupów).

Zgromadzenie w jednej aplikacji dostępnych wielu usługodawców jest również ogromną zaletą dla sprzedawcy. Bliskapaczka.pl oferuje możliwość wykorzystywania różnorodnych środków logistycznych, ku zadowoleniu klienta. Bywa, że Poczta Polska lub kiosk RUCH nie znajdują się w pobliżu klienta robiącego akurat zakupy w e-sklepie. Dlatego połączenie na jednej mapie wielu operatorów działa z pewnością na korzyść sprzedawcy. Korzyści tych jest zresztą więcej, a należą do nich m. in.:

  • prosta integracja, czyli sprawny dostęp do wielu operatorów naraz, a przy tym niskie koszty,
  • łatwość zarządzania przesyłkami,
  • możliwość prowadzenia indywidulnej strategii cenowej,
  • możliwość dołączenia własnej sieci sklepów offline do mapy punktów odbioru.

Ponadto Bliskapaczka.pl stanowi rozwiązanie szyte na miarę – oferta będzie atrakcyjna dla e-sklepu każdej wielkości.

Bliskapaczka.pl to nowoczesny trend, który zmienia obraz zamawiania produktów przez Internet.

Zalety integracji oferty logistycznej

Dla przeciętnego klienta e-sklepu najważniejszym argumentem, który przekonuje do skorzystania z oferty i dokończenia procesu zakupowego, jest prostota i intuicyjność layoutu. Nawet świetnie zaprojektowany portal handlowy może mieć kłopot ze sprzedażą produktów, jeżeli którykolwiek z elementów będzie zbyt skomplikowany. A klienci najczęściej rezygnują z zakupów na ostatniej prostej – kiedy trzeba wybrać jedną z opcji dostawy. Jeśli możliwości jest zbyt wiele lub panel nie jest dostatecznie jasny bądź łatwy w obsłudze, następuje rezygnacja z usługi. Integracja, jaką niesie Bliskapaczka.pl, eliminuje to ryzyko całkowicie.

Banalne multinarzędzie dla każdego

Rozwiązanie jakie zapewnia Bliskapaczka.pl, to jednolita aplikacja przeznaczona do odnalezienia i wybrania punktu, za pośrednictwem którego można wysłać lub odebrać paczkę. Niezależnie od poziomu zaawansowania e-sklepu oraz ilości dostępnych dostawców, panel jest prosty w obsłudze i przejrzysty dla każdego użytkownika. Łatwość korzystania stanowi zaletę tego rozwiązania. Jednocześnie, mimo intuicyjnej obsługi, koszyk zapewnia dostęp do ponad 16 tysięcy punktów na mapie Polski, do których można wysłać lub z których można odebrać przesyłkę.

Wizualizacja jest jednolita, niezależnie od tego, czy wybierzemy inPost, czy DPD. Co ważne, wśród dostawców współpracujących w ramach usługi Bliskapaczka.pl są wszystkie wiodące podmioty na rynku. Punkty odbioru znajdują się nawet w wybranych stacjach benzynowych oraz sklepach spożywczych. Wszystko po to, by klient miał blisko, a sprzedawca – wygodnie.

Nowy trend w usługach logistycznych, Bliskapaczka.pl, z pewnością będzie rozwijał się coraz bardziej dynamicznie. Tej rewolucji nie da się już zatrzymać…

Advertisement

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.