Polska firma zebrała w 24 godziny 18 tys. zł na swoją grę na Kickstarterze

Kolejna polska firma chce podbić Kickstarter ze swoją grą. Wczoraj z kampanią ruszyła spółka Gaming Factory. W ciągu 24 godzin na koncie zbiórki widnieje kwota 18 tys. zł. 

Na największym serwisie crowdfundingowym świata wystartowała kampania gry Chains of Fury. Celem twórców, oprócz pozyskania środków na rozwój projektu, jest dodatkowa promocja tytułu wśród użytkowników Kickstartera.

Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, a docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.

– Środki pozyskane z kampanii na Kickstarterze pomogą nam znacząco rozwinąć Chains of Fury o kolejne funkcjonalności oraz zapewnić graczom jak najlepszy poziom rozgrywki. Nie ukrywam, że jest to dla nas bardzo dobra okazja do promocji gry wśród nowych grup odbiorców. Planowo tytuł zostanie wydany w pierwszej połowie przyszłego roku na PC, a następnie na PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory. – Fabuła przeniesie graczy do przyszłości pełnej sekretów, easter eggów i nawiązań do dzieł pop kultury. Głównym bohaterem będzie najemnik żądny zemsty. Chains of Fury zaoferuje możliwość rozgrywki zarówno jednoosobowej, jak i wieloosobowej w ramach split screen – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Startowi kampanii towarzyszy nowy zwiastun projektu, w którym zaprezentowane zostały jego najbardziej efektowne fragmenty. Wideo promocyjne tytuł zostało również opublikowane przez amerykański serwis poświęcony grom IGN i na tym etapie zbiera bardzo pozytywne opinie. Na platformie Steam dostępna do pobrania jest również wersja demo, w której można poczuć niesamowity klimat oraz dynamikę gry.

Chains of Fury jest połączeniem retro oraz looter shootera w komiksowym klimacie. Tytuł nawiązuje do klasyki gatunku jak np. Duke, Quake, Unreal Tournament, czy Doom.

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*