„Program Antykryzysowy”: Nowy biznes w czasie kryzysu
W najnowszym odcinku Programu Antykryzysowego rozmawiamy z Beatą Sojdą, właścicielką marki BeSymbio, która zdecydowała się otworzyć biznes w czasie pandemii. Jak wyglądają pierwsze tygodnie po starcie? Czy z perspektywy czasu dobrze ocenia decyzję wystartowania z nową marką w tak trudnym czasie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w poniższej rozmowie.
Justyna Smolińska
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością