„Program Antykryzysowy”: Nowy biznes w czasie kryzysu
W najnowszym odcinku Programu Antykryzysowego rozmawiamy z Beatą Sojdą, właścicielką marki BeSymbio, która zdecydowała się otworzyć biznes w czasie pandemii. Jak wyglądają pierwsze tygodnie po starcie? Czy z perspektywy czasu dobrze ocenia decyzję wystartowania z nową marką w tak trudnym czasie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w poniższej rozmowie.
Justyna Smolińska
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z
o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz
wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu
użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje
nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Masz długi, a prowadzisz firmę? Sprawdź, czy komornik może zająć konto firmowe
-
Ile trwa założenie działalności gospodarczej w Polsce? Sprawdź, co musisz wiedzieć
-
Krajowy Rejestr Długów. Jak sprawdzić firmę w KRD i czy można to zrobić za darmo?
-
Raty na firmę. Kiedy warto z nich skorzystać i czy to się opłaca?