„Program Antykryzysowy”: Nowy biznes w czasie kryzysu
W najnowszym odcinku Programu Antykryzysowego rozmawiamy z Beatą Sojdą, właścicielką marki BeSymbio, która zdecydowała się otworzyć biznes w czasie pandemii. Jak wyglądają pierwsze tygodnie po starcie? Czy z perspektywy czasu dobrze ocenia decyzję wystartowania z nową marką w tak trudnym czasie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w poniższej rozmowie.
Justyna Smolińska
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z
o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz
wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu
użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje
nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?