Twórcy rodzimych start-upów podzielą się doświadczeniem ze studentami

Szkoła Główna Handlowa i Daftcode już po raz czwarty uruchamiają CEO Academy – praktyczny kurs zarządzania start-upami w ramach programu CEMS. Studenci nauczą się tworzyć strategie globalnej ekspansji firm technologicznych od CEOs polskich start-upów.

Fot. Materiał prasowy

CEO Academy: Growth Strategies for Global Tech Startups to seria wykładów oraz warsztaty organizowane w ramach cyklu CEMS Course. Dzięki kursowi studenci zdobędą praktyczną wiedzę o budowaniu, rozwoju i skalowaniu międzynarodowego biznesu. Kadra zarządzająca prężnie działających startu-pów przeprowadzi ich przez kluczowe etapy tworzenia firmy: od analizy rynku i projektowania produktu przez współpracę z zespołami deweloperskimi, budowanie marki i zdobywanie rynku aż po skalowanie biznesu na arenie międzynarodowej. Uczestnicy spotkają się też z dyrektorem funduszu VC Innovation Nest, który opowie im o inwestowaniu w start-upy z perspektywy osoby, która przeanalizowała już setki innowacyjnych pomysłów na biznes. Pozostałe spotkania w ramach CEO Academy poprowadzą zarządzający polskimi startu-pami, takimi jak Tylko, Nethone, Straal czy Cateringoo oraz CEO firmy-matki tych start-upów, polskiego venture buildera Daftcode.

– Polska ma świetnych programistów i inżynierów, jednak sama technologia to za mało, żeby start-up osiągnął międzynarodowy sukces. Potrzebna jest też dobra strategia i managerowie, którzy poprowadzą prace nad produktem i rozwój biznesu we właściwym kierunku. Takich umiejętności uczymy podczas CEO Academy, a w kursie biorą udział studenci SGH i CEMS – najlepsi adepci kierunków biznesowych w Polsce. Z przyjemnością dzielimy się z nimi wiedzą i do dziś pracujemy w Daftcode z alumnami poprzednich edycji – mówi Paweł Seweryn, CEO Daftcode.

Serię wykładów CEO Academy wieńczą całodniowe warsztaty tworzenia strategii. Jest to też forma konkursu, którego zwycięzcy zyskają możliwość udziału w indywidualnym programie mentoringowym.

– CEMS Course uczy praktycznych umiejętności, które studenci wykorzystają stawiając swoje pierwsze kroki w biznesie. Dzięki CEO Academy i spotkaniom z CEOs polskich firm technologicznych mogą poznać cykl życia start-upu od kulis, by następnie przekuć tę wiedzę na tworzenie własnych firm czy innych pomysłów na ścieżkę zawodową. To unikalne doświadczenie pomaga studentom zweryfikować ich teoretyczną wiedzę o biznesie i przełożyć ją na rzeczywiste działania. To bezcenna lekcja zarządzania biznesem – mówi prof. Piotr Płoszajski z Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, opiekun CEMS Course.

Spotkania CEO Academy potrwają od 10 marca do 16 maja i są skierowane do studentów studiów magisterskich Szkoły Głównej Handlowej. Zgłoszenia trwają do 18 lutego na stronie: ceoacademy.daftcode.com.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*