Start-up pozyskał 11 mln euro. W planach ekspansja na polski rynek

Włoski start-up Supermercato24 pozyskał właśnie 11 mln zł. Środki te mają pozwolić na dalszy rozwój firmy i ekspansję na rynki zagraniczne. W październiku ubiegłego roku firma przejęła polską markę Szopi.pl – informuje Eu-Startups.

Fot. Supermercato24.

Firmy, zajmujące się dostarczeniem zakupionych produktów ze sklepów stacjonarnych przeżywają w ostatnim czasie silne wzrosty. Przejawem tego może być, chociażby uzyskanie tytułu jednorożca przez hiszpański start-up Glovo. Jednak również świetnie radzi sobie włoska firma Supermercato24, która przed kilkoma miesiącami przejęła polski start-up Szopi.pl. Teraz twórcom udało się pozyskać 11 mln euro.

W najnowszej rundzie finansowania uczestniczyły DIP oraz dotychczasowi inwestorzy: FII Tech Growth, 360 Capital Partners i Innogest. Pozyskane środki, twórcy planują przeznaczyć przede wszystkim na dalsze zwiększanie międzynarodowej ekspansji, w tym na rozwój na polskim rynku. Ponadto start-up chce umocnić swoją dotychczasową pozycję we Włoszech.

– Nasza firma ugruntowała pozycję lidera we Włoszech, a teraz skalujemy się na arenie międzynarodowej. Właśnie uruchomiliśmy naszą usługę w Polsce i dążymy do ekspansji geograficznej w całej Europie, jednocześnie wprowadzając nowe narzędzia do obsługi naszych partnerów detalicznych i marek. Rynek e-spożywczy w UE znajduje się w kluczowej fazie wzrostu i chcemy przodować, wykorzystując naszą technologię i innowacyjny model biznesowy – powiedział Federico Sargenti, prezes włoskiego start-upu dla serwisu Eu-Start-ups.

Supermercato24 zatrudnia ok. 140 osób i ma trzy biura: w Mediolanie, Weronie i Warszawie.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*