Tworzy biżuterię nie dla dziewczynek
Zielone i różowe turmaliny, szampańskie morganity, niebieskie szafiry czy pomarańczowe awenturyny, takie nietypowe kamienie znaleźć można w biżuterii Berries&Co. tworzonej przez dwie przyjaciółki. W dzisiejszym programie opowiemy Wam jak zrodził się ten pomysł na biznes, co jest najtrudniejsze w jego prowadzeniu i jak powstaje wysadzana kamieniami biżuteria.
– To jest marka, którą sobie wymarzyłyśmy – mówią zgodnie właścicielki Berries&Co.
– Berries&Co. to przede wszystkim naturalne kamienie. Taki pomysł przyświecał nam od początku, dlatego że dla nas luksusem i tym, co może najbardziej rozpieścić kobietę w kwestii materialnej, są właśnie kamienie szlachetne. My starałyśmy się, żeby ten luksus był przystępny cenowo – mówi Sandra Okupniak, współwłaścicielka Berries&Co.
Zamiast drogocennych diamentów, dziewczyny wybierają jednak bardziej nietypowe kamienie.
– Jeśli chodzi o kamienie szlachetne, to w tej chwili na polskim rynku panują pewne standardy. W większych firmach dostępne są głównie szmaragdy, szafiry, czy rubiny. My staramy się stawiać na kamienie, które nie są jeszcze bardzo znane, jak np. przepiękne szampańskie morganity, występujące w różnych odcieniach, różowe czy butelkowozielone turmaliny. Koncentrujemy się na konkretnych odcieniach, dlatego każdy kamień jest dla nas ręcznie wybierany. W naszych projektach staramy się też bawić szlifami kamien- opowiada Sarah Kisielewska-Falkowska, współwłaścicielka Berries&Co.
Więcej na temat biżuteryjnego biznesu w materiale wideo.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Piwo z deszczu pomysłem na biznes
- Jak zarabiać na zapachach do domu?
- Biznes, w którym leżysz i pachniesz
Justyna Smolińska
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością