Jak zarobić na spersonalizowanej karmie dla psa?
Łosoś, kaczka, szparagi, bataty, żurawina i szałwia – nie są to produkty potrzebne do przygotowania wykwintnego domowego obiadu, tylko składniki… psiej karmy. Zresztą nie byle jakiej, bo personalizowanej.
Każdy pies jest inny i ma inne wymagania żywieniowe ze względu na wiek, rasę, stan zdrowia, aktywność czy ewentualne alergie. A ponieważ niektórzy właściciele czworonogów chcą bezkompromisowo zadbać o zdrowie swoich pupili, pojawili się i tacy, którzy tę potrzebę chcą zaspokoić tworząc karmę na indywidualne zamówienie.
– Klient wypełnia formularz, odpowiadając na kilka pytań i w ten sposób buduje profil swojego psa. Pytania dotyczą wagi, rasy, wieku psa, poziomu jego aktywności fizycznej. Na podstawie udzielonych odpowiedzi, nasz algorytm dopasowuje skład karmy. W ten sposób klient może spersonalizować zamówienie, które następnie zostanie dostarczone prosto do jego domu – mówi Rajiv Shah, pomysłodawca i właściciel marki Moja Miska.
Na razie firma stawia na Polskę, ale już myśli o zdobywaniu kolejnych rynków… a więcej w wideo.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Stworzyła miejsce do jogi antygrawitacyjnej
- Polka stworzyła własną markę wódki. Zamierza podbić świat
- Młoda mama stworzyła otulający biznes
Justyna Smolińska
Komentarze
"Wśród start-upów zapanowała grantoza"
Warszawa i Kraków przestały być jedynymi ośrodkami start-upowymi w kraju. Zaczątków polskiej Doliny…
Start-up WannaBuy pozyskał 1 mln zł. Z ich rozwiązania korzysta już 17 tys. użytkowników
Dziś ciężko jest znaleźć ofertę pracy bez dodatkowych benefitów pracowniczych. To powoduje, że…
Włoscy przedsiębiorcy otrzymają wsparcie finansowe za oświetlenie sklepów
W Rzymie właściciele sklepów mogą liczyć na zmniejszenie kosztów rachunków za prąd. Warunkiem…
Gdzie można najwięcej zarobić w trakcie Sylwestra?
Spośród najchętniej wybieranych miejscowości na powitanie Nowego Roku najdroższym miejscem jest Zakopane. Wysokie…
Spał w szafie przez trzy miesiące, by zrealizować swój pomysł na biznes
Czasami, by odnieść sukces w biznesie, trzeba nie raz mocno się namęczyć. Doświadczył…
FintechOS pozyskał 12,7 mln euro na globalną ekspansję
Branża fintechów nie należy do najprostszych, jednak im się udało. FintechOS, który stworzył…