Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

8 pytań do twórców projektu Teleportus.pl

O problemie, który rozwiązuje projekt, konkurencji na rynku, modelu biznesowym i planach rozwoju serwisu Teleportus.pl opowiadają jego założyciele. 

1. Jaki problem rozwiązuje projekt?

Serwis pozwala uniknąć żmudnego przeglądania dziesiątek lotów, by znaleźć ten najbardziej odpowiedni i najtańszy. Witryna przeszukuje bazę lotów i wyświetla  listę posegregowaną wg. ceny w podanych terminach z możliwością ich kupienia bez żadnych dodatkowych prowizji.

2. Do kogo kierujecie swój produkt/swoją usługę?

Serwis kierowany jest do wszystkich osób szukających i kupujących bilety lotnicze przez Internet. Dla klientów spoza Polski przygotowane zostały inne wersje językowe.Szczególną grupą docelową są osoby zainteresowane aktywnościami, które obsługuje serwis, choć nie tylko. Serwis posiada również tradycyjna wyszukiwarkę lotów.

3. Jaka jest Wasza konkurencja? Co jest Waszą przewagą nad nią?

Dzięki modelowi biznesowemu polegającemu na używaniu zewnętrznych baz (w tym momencie eSky, Tripsta i Opodo), inne wyszukiwarki lotów stały się naszymi partnerami, nie konkurencją.

4. Jaki jest Wasz model biznesowy?

Głównym założeniem jest całkowity brak opłat po stronie użytkownika. Ze względów użytkowych i wizerunkowych serwis wolny jest również od reklam. Dochodem ma być prowizja afiliacyjna od partnerów.

5. Kto stoi za projektem?

Projekt współtworzy go grupa przyjaciół, doświadczonych polskich specjalistów, którzy nabyli wiedzę w dużych firmach a teraz pragną stworzyć coś samodzielnie.

6. Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Z początkiem grudnia, po serii testów, Teleportus został oficjalnie oddany do użytku. W tym momencie główny nacisk kładziony jest na realizację strategii marketingowej oraz jak najlepsze dopasowanie wyników wyszukania do potrzeb użytkownika.

7. W jaki sposób projekt jest finansowany?

Projekt finansowany jest ze środków własnych z możliwością pozyskania zewnętrznego kapitału w przypadku potrzeby zintensyfikowania działań.

8. Jakie są plany rozwoju?

Oczywiście główna strategia jest tajemnicą biznesową. Logicznym jednak jest, że serwis będzie zyskiwał nowe możliwości wyszukania lotów (aktywności i baza lotów), przyśpieszał czas wyszukiwania oraz tworzone będą nowe narzędzia umożliwiające zwiększenie jego zasięgu. 

– Toys4boys.pl, czyli tak się robi e-hadel

– ZłoteMysli.pl, czyli tak się robi e-handel

– Komputronik.pl, czyli tak się robi e-biznes

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.