Braun chce wstrząsnąć TVP
Telewizja Polska może ograniczyć emisję reklam. Jej szef Juliusz Braun mówi , że dojdzie do tego, jeśli wzrosną wpływy z abonamentu.
Gazeta przypomina, że rada nadzorcza TVP pozytywnie zaopiniowała w piątek strategię rządu na lata 2012-2015. Zakłada ona trzy warianty. Zgodnie z najbardziej optymistycznym telewizja publiczna otrzyma 950 milionów złotych wpływów z abonamentu. Tymczasem – zauważa „Puls Biznesu” – rozmowy z zajmującą się na wyłączność ściąganiem abonamentu Pocztą Polską idą jak po grudzie.
Prezes TVP liczy, że w walkę o zmiany poprawiające ściągalność zdoła zaangażować komercyjnych rywali. „Jeśli wpływy abonamentowe zwiększą się do 950 milionów, możemy znacznie ograniczyć czas reklamowy – do 7-8 minut reklam w ciągu godziny, zamiast dotychczasowych 12. To ważne dla funkcjonowania rynku, więc chcemy rozmawiać o tym również z przedstawicielami komercyjnych mediów” – mówi Juliusz Braun.
„Puls Biznesu” zauważa, że może to wyglądać tak jak gol do własnej bramki, bo prowadzi do zmniejszenia wpływów TVP. Ale realizacja tego pomysłu byłaby bardzo na rękę TVN i Polsatowi, więc szef telewizji publicznej ma szansę zyskać sprzymierzeńców. Gazecie nie udało się zdobyć komentarza żadnego z komercyjnych nadawców.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Dodatek za pracę w nocy. Ile wynosi i komu się należy?
-
Lista płac 2024 – co powinna zawierać? Omówienie poszczególnych elementów listy
-
Customer Experience w praktyce. Jak dbać o relacje z klientami prowadząc biznes online – odpowiada ekspertka
-
Cykl Edukacyjny: charakterystyka obligacji korporacyjnych i ryzyka inwestycji