Burza mózgów

Przychodzi taki czas w firmie, kiedy dotychczasowe rozwiązania zawodzą, a konkurencja umacnia swą…

Opcje finansowania przedsięwzięcia

Zasobność portfela na starcie jest niewątpliwie najważniejszą sprawą związaną z rozpoczęciem działalności. W…

Klient nasz Pan?

Już dawno przyjęło się twierdzenie, że aby firma przynosiła zyski należy dbać o…

Jak zaoszczędzić pieniądze w marketingu

Każdy z przedsiębiorców chce wiedzieć, w jaki sposób prowadzić marketing tanio. Generalnie, w…

Sztuka motywacji pracowników

Dobry szef to taki, który tylko sobie znanymi sposobami umie zdobyć przychylność załogi,…

Zarządzanie finansami

Biznes dotyczy produktów i usług, które ludzie kupują bądź sprzedają, dlatego nierozerwalnie łączy…

Sztuka sprzedawania

Sprzedawanie jest sztuką, może też stać się pasją aby jednak stać się profesjonalistą…

PR wewnętrzna firmy

Public relation (PR) to narzędzie promocji, które wykorzystywane jest w celu kształtowania i…

Jak znaleźć dobrych pracowników

Prowadzisz firmę i w pewnym momencie stwierdzasz, że już sam sobie nie radzisz.…

Komponent ludzki - inwestycja w przyszłość

Współczesny rynek staje się coraz bardziej wymagający wobec produktu czy usługi, które mu…

Jak ustrzec się nieuczciwych kontrahentów?

Każdy prowadzący działalność gospodarczą ma do czynienia z wieloma przedsiębiorcami o niepewnej wiarygodności.…

Znajdowanie niszy w rynku

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, że znalezienie niszy rynkowej i posiadanie dobrego pomysłu…

Nowoczesny marketing - jak to rozumieć?

Jak z większością rozwijanych dziś rzeczy, idei, tak i z marketingiem wiąże się…

Jak szkolić i motywować pracowników?

Gdy posiadasz już dobrych pracowników, warto w nich zainwestować. Najlepszym sposobem na to…

Negocjacje

Negocjacje towarzyszą człowiekowi od początku pojawienia się go na świecie. Najpierw dotyczą zaspokajania…

Sprawdzamy kontrahenta

Prowadząc działalność gospodarczą należy pamiętać o zasadzie ograniczonego zaufania w stosunku do potencjalnych…

Recesja a globalizacja

Drugi raz opiniotwórczy dwumiesięcznik „Foreign Policy” i firma konsultingowa A.T. Kearney ogłosiły indeks…

Pięć składników mieszanki marketingowej

Podstawą działalności każdej firmy, której celem jest zdobywanie nabywców swych produktów czy to…