10 najszybciej rosnących start-upów z branży spożywczej w USA
Biznes związany z żywnością nie należy do najprostszych, jednak część młodych firm odnosi duży sukces rynkowy. Serwis Inc.com przygotował zestawienie najszybciej rosnących start-upów z branży spożywczej w Stanach Zjednoczonych.
-
Brightfarms
Dzięki innowacyjnej formie zarządzania, udało im się obniżyć znacząco koszty przy uprawie warzyw. Nie przyczyniło się to jednak do pogorszenia jakości oferowanej usługi. W 2016 roku start-up osiągnął przychody na poziomie 6 mln $. Oznacza to wzrost o 1 812 % względem 2013 roku – początkowego okresu działalności firmy.
-
Boba Guys
Zaczynali z małym stoiskiem w jednej z galerii handlowej, sprzedając herbatę z owocowymi kulkami. W bardzo krótkim czasie, klienci pokochali produkt oferowany przez tą firmę. Dzięki temu w 2016 roku osiągnęli przychód na poziomie 3 mln $, co było równoznaczne ze wzrostem o 1 887 % względem 2013 roku.
-
LifeAid Beverage Company
Jest to kalifornijski start-up oferujący napoje odżywcze dla sportowców, ale również napoje energetyczne. W 2016 uzyskali przychód na poziomie 12 mln $, rosnąc o 1 902 % względem 2013 roku.
-
JC’s
Stworzyli oni mrożone ciastka, które pokochali Amerykanie. Dzięki tak dużej sprzedaży, ich przychód osiągnął poziom 5,25 mln $. Oznaczało to wzrost, aż o 2 833 % względem 2013 roku.
-
Factor 75
W przygotowywanych produktach nie używają glutenu, soji, cukru, GMO, słodzików, antybiotyków czy też hormonów. Jednocześnie trafiając w światowy trend spożywania zdrowej żywności, osiągnęli przychód, który wzrósł o 2 938 % do poziomu 6 mln $ w 2016 roku względem 2013.
-
Brazi Bites
Brazylijskie chlebki serowe posmakowały wielu ludziom. Dlatego Amerykańska firma Brazi Bites postanowiła sprzedawać je również w USA. Dzięki temu osiągnęli przychód na poziomie ok. 8,5 mln $ w 2016 roku, rosnąc o 4 554 % względem 2013.
-
Chef’s Cut Real Jerky
Zaczynali jako sprzedawcy przekąsek dla golfistów. Jednak w bardzo krótkim czasie rozszerzyli grono swoich odbiorców. Dzięki czemu udało im się osiągnąć wzrost przychodu o 5 669 % względem 2013 roku, osiągając poziom 25,8 mln $ w 2016.
-
Dyla
Ten start-up w swojej ofercie ma dwa główne produkty. Pierwszym z nich jest kawa, z podwójną ilością kofeiny. Drugi z kolei to napoje owocowe z przyprawami. Dzięki temu osiągnęli przychód na poziomie 9,7 mln $, ze wzrostem wynoszącym 6 633 % względem 2013 roku.
-
Single Serve Bevarage Distribution
Ten start-up oferuje kapsułki z gorącymi napojami. To sprawiło, że w przeciągu ostatnich trzech lat, przychód wzrósł o 13 739 % do poziomu 16 mln $.
-
Halo Top Creamery
Produkują oni lody o bardzo niskiej zawartości kalorii oferując takie smaki jak: tort urodzinowy, płatki śniadaniowe. Dzięki temu Halo Top znalazło się na szczycie listy start-upów z najwyższym wzrostem, który wyniósł 20 944 % względem 2013 roku, generując przychód na poziomie 48,3 mln $.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- 9 pomysłów na ekobiznes
- 13 polskich start-upów, które odniosły sukces za granicą
- 7 najdziwniejszych pomysłów na biznes, które odniosły sukces
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością