Internetowy biznes czterech medialnych tenorów. Borek, Smokowski, Pol i Stanowski robią wspólny projekt

Czterech tenorów zajmujących się tematyką sportową łączy siły i tworzy nowe medium sportowe. Projekt o nazwie Kanał Sportowy wystartuje pod koniec lutego, a jego pomysłodawcami są Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski, Michał Pol i Tomasz Smokowski. – Zawsze mieliśmy sporo pomysłów, które ginęły gdzieś w telewizyjnych ramówkach. Kochamy telewizję i naszą pracę, ale nie lubimy mieć dużo wolnego czasu i stąd ten projekt – mówi Mateusz Borek.

Znani komentatorzy tworzą nowy kanał sportowy.

Znane medialne twarze plus doświadczenie w internetowym biznesie – to mieszanka, która może namieszać na polskim rynku mediów sportowych. Projekt co podkreślili założyciele nie będzie się skupiał wyłącznie na piłce nożnej. Na Kanale Sportowym ma być codziennie dużo treści dotyczących różnych dyscyplin sportowych. – Mamy obecnie pomysły na 20 różnych formatów, z których oczywiście nie wszystkie od razu pojawią się na kanale, ale będziemy je stopniowo odpalać – mówił Krzysztof Stanowski – w programie Stan Futbolu. Kanały prowadzone indywidualnie mają swój sufit. Dlatego chcemy połączyć siły i stworzyć wspólnie coś większego – dodał.

 

Jeden z pomysłodawców podkreślił, że idea nie jest taka, by na kanale dominowały wyłącznie twarze założycieli kanału. Oni będą się pojawiać, ale będzie sporo miejsca dla innych osób, pasjonatów sportu. Mateusz Borek zdradził, że od dawna marzył o programie na temat polskiej Ekstraklasy. Z kolei Tomasz Smokowski dodał, że chciałby prowadzić rozmowy na poważniejsze tematy z przedstawicielami innych sportów niż piłka nożna.

Kochamy telewizję i naszą pracę, ale od dawna czuliśmy, że na rynku brakuje podobnego projektu. Nie lubimy mieć za dużo wolnego czasu, a nasi pracodawcy wyrazili na to zgodę więc. Być może za jakiś czas okaże się, że projekt nie wypalił, ale mielibyśmy niedosyt gdybyśmy nie spróbowali – mówił Mateusz Borek w programie Stan Futbolu, gdzie po raz pierwszy podano informację o planach uruchomienia Kanału Sportowego.  Wymyśliliśmy tą „oldchoolową” i prostą nazwę – która wszystkim się spodobała – dodał z kolei Tomasz Smokowski. Były komentator Canał+, obecnie pracujący w Polsacie Sport został prezesem spółki, którą powołali pomysłodawcy.

Obiecujące początku i duże doświadczenie biznesowe

O planach startu nowego kanału sportowego w sieci poinformowano 30 listopada. Michał Pol opublikował tweeta z prośbą o subskrypcje kanału, którego debiut planowany jest na luty przyszłego roku. W niecałe 3 dni Kanał Sportowy ma już ponad 37 tys. subskrypcji. – Taką liczbę planowaliśmy na moment startu platformy – zdradził na Tweeterze Krzysztof Stanowski. Te liczby jednak nie dziwią jeśli spojrzeć na doświadczenie i zasoby, które pomysłodawcy wnoszą do projektu. Krzysztof Stanowski to twórca Weszło.com. Tylko jego profil na Tweeterze obserwuje 242 tys. internautów.  Ponad pół miliona – 583 tys. followersów ma  Mateusz Borek. Z kolei Michał Pol może się pochwalić 501 tys. followersów oraz własnym kanałem na Youtube z 116 tys. subskrybujących . Michał Pol to także inicjator popularnego programu „Misja Futbol”.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Avatar

Mario

3 grudnia 2019 Odpowiedz

Ale news, tylko nierzetelny. Od kiedy to niby rusza i gdzie bedzie do ogladania? Ciekawe kto na to wyklada kase, bo bez eciepecie to sufit jest bardzo nisko….

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*