Kalifornijski start-up stworzył robota, który samodzielnie przyrządzi hamburgera
Hamburger to część amerykańskiej historii. To właśnie w tym kraju, a dokładniej w San Francisco start-up Creator stworzył robota, który samodzielnie przyrządzi hamburgera. Pierwsze testy urządzenia już trwają.
![](https://mambiznes.pl/wp-content/uploads/2018/06/Hamburger-robot.jpg)
Fot. YouTube.pl
Kalifornijski start-up Creator odniósł ogromny sukces. To za sprawą stworzonego przez nich robota samodzielnie przygotowującego hamburgera. Zatem jest w stanie stworzyć potrawę od podstaw, dzięki zamontowanym 350 czujnikach i 50 mechanicznych częściach. Nad prawidłowym ich funkcjonowaniem czuwa 20 komputerów.
Według pomysłodawców, używając robota koszt przyrządzenia pojedynczego hamburgera spada aż o 50 proc. -Budowa McDonald’s kosztuje średnio około 1,5 mln dolarów. Robot jest dużo tańszy – powiedział Alex Vardakostas, prezes Creator.
Obecnie urządzenie jest w trakcie testowania w jednej z Kalifornijskich restauracji. Jednak jak zaznaczają twórcy, jeszcze w tym roku urządzenie będzie można spotkać także w innych miejscach w USA.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Start-up pomoże tysiącom osób, które mają problem z brakiem włosów
- Polak stworzył aplikację dla alkoholików
- Łóżko, które samo się pościeli i dobierze odpowiednią temperaturę
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce