Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Polacy stworzyli aplikację, która zlicza uśmiechy pracownika i klienta

Zwiększenie liczby uśmiechów wśród pracowników receptą na poprawę jakości obsługi klienta? Na taki pomysł wpadli autorzy aplikacji Quantum CX. Pomysłodawcy zapewniają, że ich sensor potrafi wykrywać uśmiechy na twarzy pracowników za co otrzymują punkty.

Stworzony przez Polaków czujnik w odpowiednich momentach rozmowy wyłapuje odpowiedni wyraz twarzy pracownika. Następnie za wykryte uśmiechy załodze przyznawane są punkt. Do stanu punktacji dostęp ma zarówno pracodawca, jak i analizowany pracownik. Wszystko odbywa się za pośrednictwem aplikacji. Pracownicy zbierają punkty za własne uśmiechy, po to, aby móc wymieniać je na nagrody. To zdaniem twórców start-upu ma motywować pracowników do pozytywnej postawy i odpowiedniego podejścia do klienta.

Sensor Quantum CX wykrywa uśmiechy zarówno pracowników, jak i klientów. – Uśmiech podczas rozmowy sprawia, że klienci są bardziej usatysfakcjonowani i wyrażają chęć ponownego skorzystania z usług danej firmy – czytamy na stronie  Quantum CX. Pomysłodawcy podają dane do wyników badań wskazujących na istotne znaczenie uśmiechu. Pracownicy mogą dodatkowo „uzbierane” uśmiechy od klientów wymieniać na wpłaty na szczytne cele.

Właściciele start-upu. Który jest obecnie w fazie zamkniętych testów wskazują, że swój produkt kierują do sektora bankowego. Wśród docelowych klientów wymieniają także restauracje, hotele czy stacje benzynowe.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Hana 25 wrz 2019 (13:23)

Brawa za inicjatywę, za pomysł i doprowadzenie projektu do końca - jako przedsiębiorca wiem, że to niezwykle ważne i, że udaje się to nielicznym. Jednak jako były wieloletni pracownik korporacji bankowych uważam, że będzie to stanowiło kolejne narzędzie "ucisku", kolejny "plan" do wykonania, kolejny standard do oceny następny punkt do osiągnięcia w tym wyścigu gdzie wygrywają najlepsi.. Takie czasy, że wszystko staramy się mierzyć... ale zgodzę się, że warto się uśmiechać i że uśmiech to samo zdrowie. Powodzenia! :)