Polacy stworzyli aplikację, która zlicza uśmiechy pracownika i klienta

Zwiększenie liczby uśmiechów wśród pracowników receptą na poprawę jakości obsługi klienta? Na taki pomysł wpadli autorzy aplikacji Quantum CX. Pomysłodawcy zapewniają, że ich sensor potrafi wykrywać uśmiechy na twarzy pracowników za co otrzymują punkty.

Stworzony przez Polaków czujnik w odpowiednich momentach rozmowy wyłapuje odpowiedni wyraz twarzy pracownika. Następnie za wykryte uśmiechy załodze przyznawane są punkt. Do stanu punktacji dostęp ma zarówno pracodawca, jak i analizowany pracownik. Wszystko odbywa się za pośrednictwem aplikacji. Pracownicy zbierają punkty za własne uśmiechy, po to, aby móc wymieniać je na nagrody. To zdaniem twórców start-upu ma motywować pracowników do pozytywnej postawy i odpowiedniego podejścia do klienta.

Sensor Quantum CX wykrywa uśmiechy zarówno pracowników, jak i klientów. – Uśmiech podczas rozmowy sprawia, że klienci są bardziej usatysfakcjonowani i wyrażają chęć ponownego skorzystania z usług danej firmy – czytamy na stronie  Quantum CX. Pomysłodawcy podają dane do wyników badań wskazujących na istotne znaczenie uśmiechu. Pracownicy mogą dodatkowo „uzbierane” uśmiechy od klientów wymieniać na wpłaty na szczytne cele.

Właściciele start-upu. Który jest obecnie w fazie zamkniętych testów wskazują, że swój produkt kierują do sektora bankowego. Wśród docelowych klientów wymieniają także restauracje, hotele czy stacje benzynowe.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Avatar

Orwel

18 września 2019 Odpowiedz

Żenujący pomysł. Może jeszcze czujnik gestów i pierdów w rel. 2.0 i 3.0 :D. Już widzę tych „ZADOWOLONYCH” pracowników którym uśmiech nie schodzi z gęby ponieważ apka daje im „Punkty Witaj” …. słodki Jesusku…dlaczego jeszcze nie płaczesz? Quo vadis domine….
Ten nędzny startup zdechnie śmiercią naturalną po 1y

Avatar

Bellissima

20 września 2019 Odpowiedz

Czy ta frustracja jest czymkolwiek uzasadniona? Proszę nie mieszać do niej Pana Jezusa. Dzięki i pozdrawiam – z uśmiechem 🙂

Avatar

Hana

25 września 2019 Odpowiedz

Brawa za inicjatywę, za pomysł i doprowadzenie projektu do końca – jako przedsiębiorca wiem, że to niezwykle ważne i, że udaje się to nielicznym. Jednak jako były wieloletni pracownik korporacji bankowych uważam, że będzie to stanowiło kolejne narzędzie „ucisku”, kolejny „plan” do wykonania, kolejny standard do oceny następny punkt do osiągnięcia w tym wyścigu gdzie wygrywają najlepsi.. Takie czasy, że wszystko staramy się mierzyć… ale zgodzę się, że warto się uśmiechać i że uśmiech to samo zdrowie. Powodzenia! 🙂

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*