Polski start-up przejął konkurenta z Niemiec
SmartTel Plus nabył 100% udziałów w TENIOS. Transakcja jest jednym z elementów realizacji strategii ekspansji firmy Apifonica w Europie Zachodniej i ma jej pomóc w dostarczaniu rozwiązań do automatyzacji komunikacji na rynku niemieckim.
„Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z TENIOS. Stworzyła ona wyjątkowy produkt i wspaniałą kulturę organizacyjną. Łącząc się z Tenios będziemy mogli dostarczyć dodatkową wartość naszym klientom dzięki wzajemnie uzupełniającej się ofercie. Rozwijanie portfolio produktów to kolejny krok w realizacji naszej misji, aby pomagać klientom na całym świecie definiować przyszłość komunikacji biznesowej” – powiedział Denis Shirokii, założyciel i dyrektor zarządzający Apifonica.
„Nie mogliśmy sobie nawet wyobrazić lepszego partnera do dalszego rozwoju i ekspansji. Dzięki nowym możliwościom, możemy zaoferować naszym klientom szerszy zestaw narzędzi komunikacji cyfrowej. Mając siedzibę w Niemczech, mamy przewagę konkurencyjną, aby dostarczać te narzędzia na dużym i opartym na technologii cyfrowej rynku, jednocześnie wykorzystując międzynarodowy zasięg firmy Apifonica, co będzie stanowiło nasz wyróżnik” – powiedział Umit Öztürk, dyrektor generalny TENIOS GmbH.
Chmura TENIOS łączy w sobie wszystkie standardowe usługi typowe dla systemów telekomunikacyjnych z najnowszymi funkcjami klasy korporacyjnej. Funkcje te są dostępne w jednej łatwo skalowalnej platformie do komunikacji audio w czasie rzeczywistym. Do klientów TENIOS należy więcej niż 2 tys. firm, w tym m.in. Ergo, Huawei, Teufel, Sunpoint. Firma działa na rynku od 2001 roku. Dodatkowe informacje o firmie Tenios oraz jej ofercie można znaleźć pod tym adresem: https://www.tenios.de.
Apifonica oferuje w pełni konfigurowalne rozwiązanie do automatyzacji komunikacji w obszarze HR, sprzedaży i obsługi klienta. Jedną z usług firmy jest też Incognito, która umożliwia zastąpienie numeru telefonu wirtualnym, co chroni przed spamem i próbami oszustw ze strony cyberprzestępców. Apifonica ma swoje centrum rozwoju oprogramowania w Estonii, ale większość działalności operacyjnej firmy jest zarządzana przez polską część firmy.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Customer Experience w praktyce. Jak dbać o relacje z klientami prowadząc biznes online – odpowiada ekspertka
-
Cykl Edukacyjny: charakterystyka obligacji korporacyjnych i ryzyka inwestycji
-
Dropshipping – jak zacząć sprzedaż internetową? Praktyczny poradnik
-
Kapitał zakładowy spółki. Wszystko, co warto o nim wiedzieć