Polskie kosmetyki dla mężczyzn podbijają Wielką Brytanię i Zjednoczone Emiraty Arabskie
W dzisiejszym „Pomyśle na biznes” pokażemy Wam polską markę naturalnych kosmetyków, skierowaną wyłącznie do mężczyzn. Będzie węgiel drzewny z Bieszczad, czarna huba oraz akcesoria i kosmetyki dla „brodaczy”.
– Marka „ZEW for men” zrodziła się w naszych głowach w momencie, kiedy nie mogliśmy znaleźć na półkach kosmetyków, które spełniałyby nasze oczekiwania. Główny inwestor jest podróżnikiem i potrzebował kosmetyków, które sprawdzają się w drodze, ale
też nie zanieczyszczają środowiska. Zauważyliśmy również, że mężczyźni zaczynają naprawdę przywiązywać wagę do tego jak wyglądają. Istotne jest też dla nich czy kosmetyki są naturalne. Liczy się zapach, design. I są w stanie wydać też więcej pieniędzy, byle byli zadowoleni – mówi Marcin Mróz, Head of Sales marki ZEW for men
Firma „ZEW for men” powstała we wrześniu 2015 roku. Na początku produkty z logiem „ZEW” można było kupić wyłącznie przez internet. Teraz korzysta z nich większość barber shopów, a w czerwcu tego roku trafiły na półki sieci perfumerii Douglas w całej Polsce.
To jednak nie koniec. Marka ma apetyt na więcej.
– Chcemy pokazać, że Polak potrafi i rozszerzyć ekspansję na inne rynki zagraniczne. Dzisiaj nasze kosmetyki dystrybuowane są do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, do Francji, na Cypr, do Czech i Wielkiej Brytanii. Badamy teraz możliwość wejścia na rynek rosyjski. Mój osobisty cel, to Niemcy i Stany Zjednoczone – mowi Marcin Mróz.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Małżeństwo z Ukrainy stworzyło najmniejszą kawiarnię w Polsce
- Polak zachwycił szejka Bahrajnu ceramicznymi kuwetami
- Naszyjnik i kolczyki o zapachu ulubionych perfum
Justyna Smolińska
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków