Polskie kosmetyki dla mężczyzn podbijają Wielką Brytanię i Zjednoczone Emiraty Arabskie
W dzisiejszym „Pomyśle na biznes” pokażemy Wam polską markę naturalnych kosmetyków, skierowaną wyłącznie do mężczyzn. Będzie węgiel drzewny z Bieszczad, czarna huba oraz akcesoria i kosmetyki dla „brodaczy”.
– Marka „ZEW for men” zrodziła się w naszych głowach w momencie, kiedy nie mogliśmy znaleźć na półkach kosmetyków, które spełniałyby nasze oczekiwania. Główny inwestor jest podróżnikiem i potrzebował kosmetyków, które sprawdzają się w drodze, ale
też nie zanieczyszczają środowiska. Zauważyliśmy również, że mężczyźni zaczynają naprawdę przywiązywać wagę do tego jak wyglądają. Istotne jest też dla nich czy kosmetyki są naturalne. Liczy się zapach, design. I są w stanie wydać też więcej pieniędzy, byle byli zadowoleni – mówi Marcin Mróz, Head of Sales marki ZEW for men
Firma „ZEW for men” powstała we wrześniu 2015 roku. Na początku produkty z logiem „ZEW” można było kupić wyłącznie przez internet. Teraz korzysta z nich większość barber shopów, a w czerwcu tego roku trafiły na półki sieci perfumerii Douglas w całej Polsce.
To jednak nie koniec. Marka ma apetyt na więcej.
– Chcemy pokazać, że Polak potrafi i rozszerzyć ekspansję na inne rynki zagraniczne. Dzisiaj nasze kosmetyki dystrybuowane są do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, do Francji, na Cypr, do Czech i Wielkiej Brytanii. Badamy teraz możliwość wejścia na rynek rosyjski. Mój osobisty cel, to Niemcy i Stany Zjednoczone – mowi Marcin Mróz.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Małżeństwo z Ukrainy stworzyło najmniejszą kawiarnię w Polsce
- Polak zachwycił szejka Bahrajnu ceramicznymi kuwetami
- Naszyjnik i kolczyki o zapachu ulubionych perfum
Justyna Smolińska
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością