Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Robert Lewandowski ma nowy pomysł na biznes

Robert Lewandowski nie zwalnia nie tylko na boisku. Jak prawdziwy, rasowy napastnik także w biznesie szuka kolejnych szans. Tym razem zainwestował w dom mediowy RL Media – donosi „Puls Biznesu”.

Robert Lewandowski wchodzi w biznes medialny, foto: Reuters, Russell Cheyne

Gwiazda Bayernu i reprezentacji Polski za pośrednictwem RL Investments kupił 49 proc. udziałów w spółce realizującej kampanie medialne. Biorąc pod uwagę medialną wartość naszej gwiazdy oraz zbliżające się mistrzostwa świata w Rosji to krok Roberta wydaje się oczywisty.

Lewandowski wspólnie z żoną Anią to dziś „marka”, o której w mediach powstało 130 tys. artykułów i wzmianek. To da się przeliczyć na konkretne kwoty i spieniężyć w czym właśnie pomóc ma firma, której część udziałów kupił piłkarz. Warto przypomnieć, że już w czerwcu Robert Lewandowski został współwłaścicielem innej agencji medialnej Stor9, która odpowiadała za zarządzanie komunikacją napastnika Bayernu. Przeczytaj na MamBiznes.pl o inwestycjach Roberta w polskie start-upy.

Więcej w artykule w „Pulsie Biznesu”

Grzegorz Marynowicz
MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
I'm not robot 3 paź 2017 (14:01)

Yeah baka...temu tylko $$€€££¥¥¥ w glowie zamiast grac i reprezentowac mnie i ciebie na arenie miedzynarodowej za moje i twoje podatki.