Robert Lewandowski ma nowy pomysł na biznes
Robert Lewandowski nie zwalnia nie tylko na boisku. Jak prawdziwy, rasowy napastnik także w biznesie szuka kolejnych szans. Tym razem zainwestował w dom mediowy RL Media – donosi „Puls Biznesu”.
Gwiazda Bayernu i reprezentacji Polski za pośrednictwem RL Investments kupił 49 proc. udziałów w spółce realizującej kampanie medialne. Biorąc pod uwagę medialną wartość naszej gwiazdy oraz zbliżające się mistrzostwa świata w Rosji to krok Roberta wydaje się oczywisty.
Lewandowski wspólnie z żoną Anią to dziś „marka”, o której w mediach powstało 130 tys. artykułów i wzmianek. To da się przeliczyć na konkretne kwoty i spieniężyć w czym właśnie pomóc ma firma, której część udziałów kupił piłkarz. Warto przypomnieć, że już w czerwcu Robert Lewandowski został współwłaścicielem innej agencji medialnej Stor9, która odpowiadała za zarządzanie komunikacją napastnika Bayernu. Przeczytaj na MamBiznes.pl o inwestycjach Roberta w polskie start-upy.
Więcej w artykule w „Pulsie Biznesu”
Grzegorz Marynowicz
MamBiznes.pl
Yeah baka...temu tylko $$€€££¥¥¥ w glowie zamiast grac i reprezentowac mnie i ciebie na arenie miedzynarodowej za moje i twoje podatki.