Sprzedałem firmę i co dalej? Biznesowa emerytura
Co się robi, gdy się sprzedaje firmę i nie trzeba już pracować? Leży na plaży? Gra w golfa? Czyta książki? Nie, proszę Państwa – haruje się.
To miał być podcast o tym jak wygląda biznesowa emerytura… Miał… Okazało się jednak, że biznesowi emeryci nie istnieją, bo jak tu odpoczywać, gdy jest jeszcze tyle ciekawych rynków do zdobycia. Jak to jest gdy z dokładnie zaplanowanej emerytury wraca się po kilku tygodniach, a jak po kilku latach, na czym polega spędzanie czasu na polu golfowym i jak jednak można spędzać czas z dala od własnej firmy, ale wciąż pozostając w kontakcie z biznesem opowiadają dzisiejsi goście Pulsu Biznesu do słuchania – Krzysztof Jabłoński, który obecnie rozwija z żoną firmę Wedding Dream, a wcześniej współtworzył m.in. Korona Candles, Jacek Socha – partner PwC i wiceprezes Polskiego Związku Golfa, znany do 2000 r. z Zielonej Budki, a po 2000 z Lodziarni Firmowych Grycan – Zbigniew Grycan i dr Adam Kowalik, kierownik kierunku Zarządzanie i przywództwo na Uniwersytecie SWPS.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- W wieku 12 lat zaczął prowadzić własny biznes. „Nie chciałem już korzystać z pieniędzy mamy”
- Zaczynali od jednego food trucka, a dziś ich przychody sięgają 37 mln zł
- Ręcznie wytwarzane torby Polaka podbijają świat. „Zrobienie jednej torby to kilkaset czynności”
Michalina Szczepańska
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce